יבמ חנכה בארץ מעבדת הדגמות לטכנולוגיה בתחום הטלקום

מעבדת הטלקום מאפשרת להציג הדגמות, הוכחות היתכנות של טכנולוגיות ופרויקטים ולהוביל לזיהוי הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בין יבמ, יצרני פתרונות תוכנה ומערכות תקשורת ולקוחות בכל העולם ● מיכאל אורן, מנהל היחידה לטכנולוגיות גלובאליות של יבמ בישראל: "תחום הטלקום מעניק פוטנציאל משמעותי להרחבת שיתוף הפעולה בין יבמ ובין חברות ישראליות מגדלים שונים – החל בחברות הזנק ועד ענקי תעשייה"

יבמ (IBM) חנכה בישראל מעבדת הדגמות חדשה לפתרונות טלקום המסייעת ליצרני תוכנה מקומיים לחשוף את מוצריהם בפני לקוחות בינלאומיים, בסיוע מומחי יבמ ואנשי המכירות שלה. המעבדה בישראל היא אחת מתשע מעבדות פתרונות הטלקום של יבמ הפועלות גם בארה"ב, צרפת, סין, יפן, הודו, דרום אפריקה, ברזיל ומלזיה. מעבדות הדגמה כאלה צפויות להיפתח בעתיד גם במדינות נוספות.

מעבדת הטלקום מאפשרת להציג הדגמות, הוכחות היתכנות של טכנולוגיות ופרויקטים ולהוביל לזיהוי הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בין יבמ, יצרני פתרונות תוכנה ומערכות תקשורת ולקוחות בכל העולם. עם חנוכת המעבדה בארץ, משתפות כבר שבע חברות ישראליות פעולה עם יבמ בהצגת פתרונותיהן במסגרת המעבדה. רשימת החברות האלה כוללת את רדוור, eGlue ,cVidya ,Communitake ,Traffix, רדבנד ו-Mobixell. ביבמ צופים כי יצרני פתרונות ישראליים נוספים יצטרפו בעתיד וישתלבו במסגרת מעבדת ההדגמות.

המעבדה החדשה בנויה על בסיס פלטפורמות מחשוב הענן של יבמ. בנוסף, המעבדה מבוססת על פלטפורמת ניהול והשקת השירותים של יבמ לעולם הטלקום, הידועה בשם SPDE (ר"ת Service Provider Delivery Platform).

המעבדה בישראל פועלת במסגרת היחידה לטכנולוגיות גלובאליות של יבמ (GTU). מיכאל אורן, מנהל ה-GTU בישראל, אמר כי תחום הטלקום מעניק פוטנציאל משמעותי להרחבת שיתוף הפעולה בין יבמ ובין חברות ישראליות מגדלים שונים – החל בחברות הזנק ועד ענקי תעשייה.

"יבמ ניצבת בעמדה ייחודית, המאפשרת לה להוות חלון ראווה ומנוף שיווקי לטכנולוגיות הנולדות בארץ. הניסיון מוכיח, כי חברות הממנפות את היכולות הייחודיות האלה של יבמ, לרבות כלי התשתית, המתודולוגיות וההכרות המעמיקה עם צורכי השוק – נהנות ממסלול מהיר יותר בדרך להצלחה", אומר אורן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים