טוויטר: 30 מיליון משתמשים נוספו בחודשיים האחרונים

איוון וויליאמס, ממקימי השירות החברתי, אומר כי לשירות רשומים כיום כ-175 מיליון משתמשים ● פירושו של הנתון הזה הוא שלא פחות מ-30 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לטוויטר בחודשיים האחרונים, מאז השקת הממשק החדש של השירות ● לפני ההשקה של הממשק החדש היו רשומים לטוויטר כ-145 מיליון משתמשים, כך שמדובר בעלייה של 20% בתקופה קצרה מאוד

רגע עם טוויטר

האם העיצוב החדש של טוויטר (Twitter) מוצלח כל כך, עד כדי שהוא מוביל להתחברות מסיבית של משתמשים חדשים? לפי הנתונים שמסר איוון וויליאמס, ממקימי השירות החברתי, כנראה שכן. בכתבת דיוקן עבור המוסף הכלכלי של הניו יורק טיימס (New York Times) סיפר וויליאמס שלשירות רשומים כיום כ-175 מיליון משתמשים.

פירושו של הנתון הזה הוא שלא פחות מ-30 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לטוויטר בחודשיים האחרונים, מאז השקת הממשק החדש של השירות, אשר מספק תכונות רבות אותן ניתן היה לקבל בעבר הלא רחוק רק בתוכנות צד שלישי.

לפני ההשקה של הממשק החדש היו רשומים לטוויטר כ-145 מיליון משתמשים, כך שמדובר בעלייה מרשימה של 20% בתקופה קצרה מאוד. למעשה, העלייה במספר המשתמשים בחצי השנה האחרונה מסתכמת ב-70 מיליון אנשים, כך שהחודשיים האחרונים מרשימים בהחלט מהבחינה הזו.

במונחים של שנה לשנה העלייה במספר המשתמשים, לפי נתוני תחילת ספטמבר, מגיעה לגידול של כ-200% וזה אומר שבמהלך 2010 הצטרפו בממוצע לשירות כ-370 אלף אנשים ביום. בשנת 2009 הגידול היומי הסתכם בכ-300 אלף אנשים ליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים