אפל שחררה גרסה כמעט-מוגמרת של iOS 4.2

בין החידושים במערכת ההפעלה iOS 4.2 למכשירי iPhone, מחשבי iPad ונגני iPod Touch: שידור אלחוטי של אודיו, וידיאו ותמונות למכשירי Apple TV ולמכשירים נוספים שתומכים בטכנולוגיית AirPlay

חברת אפל (Apple) שחררה את גרסת build 8C134 של מערכת ההפעלה iOS 4.2 למכשירי iPhone, מחשבי iPad ונגני iPod Touch, ומעריכים כי החברה עומדת לשחרר בימים הקרובים את הגרסה המוגמרת של מערכת ההפעלה החדשה, שעל פי לוח הזמנים אמורה להופיע החודש.

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, הציג את מערכת ההפעלה iOS 4.2 באירוע שערכה אפל בתחילת חודש ספטמבר. בין החידושים – שידור אלחוטי של אודיו, וידיאו ותמונות למכשירי Apple TV ולמכשירים נוספים שתומכים בטכנולוגיית AirPlay (הרחבה של טכנולוגיית AirTunes הקיימת  שתומכת באודיו בלבד).

כן הציג ג'ובס את ארכיטקטורת AirPrint החדשה של החברה להדפסה אלחוטית, אשר נועדה לסייע למשתמשים להדפיס דפי אינטרנט, הודעות דואר ותמונות בעזרת היישום החדש Print Center. כן תומכת מערכת ההפעלה החדשה בריבוי משימות ובתיקיות iOS גם במחשבי iPad, שעד כה נעדרו יכולות אלה, ומביאה אליהם גם חידושים רבים בתחום הדואר האלקטרוני שהוצעו עד עתה רק במכשירי iPhone ובנגני iPod Touch.

גיימרים ייהנו מעתה במחשבי iPad מיישום Game Center שיסייע להם לפגוש ברשת עמיתים או יריבים למשחק, וכן לעקוב אחר ההישגים והציונים. אבל מבחינתנו, אולי, החידוש העיקרי הוא תמיכה בשלושים שפות נוספות – ובהן עברית וערבית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים