סינריון תספק פתרונות תוכנה לענף המלונאות בצ'כיה ובסלובקיה; ההיקף הכספי: 4.5 מיליון שקלים

הטמעת הפתרונות של סינריון תבוצע על ידי חברת GUBI Computer Systems s.r.o ● תוקף ההסכם הוא שלוש שנים ● המוצר העיקרי של Synerion TimeKeeper, חברה בת של סינריון, מטפל בהיבטים השונים של ניהול כוח האדם בענף המלונאות

חברת סינריון (לשעבר לביא טיימטק), המתמחה במתן פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון, חתמה אתמול (ג') על הסכם עם חברת GUBI Computer Systems s.r.o הצ'כית שלפיו זו תפיץ ותיישם את פתרונות התוכנה שלה בצ'כיה ובסלובקיה. ההסכם הוא לתקופה של שלוש שנים, והיקפו מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.

אריק פרידמן, מנהל פיתוח עסקי בינלאומי בסינריון (Synerion), אמר, כי ההסכם מצטרף לפעילות הענפה של החברה בשווקים בחו"ל בתחומי הקמעונות, הייצור, הרשויות המקומיות ועוד.

המוצר העיקרי של Synerion TimeKeeper, חברה בת של סינריון, מטפל בהיבטים השונים של ניהול כוח האדם בענף המלונאות. החברה הצ'כית דומיננטית מאוד בשוק המלונאות המקומי, ויש לה נוכחות ב-90 בתי מלון בצ'כיה ובסלובקיה.

סינריון משרתת יותר מ-5,500 ארגונים ומעסיקה כ-160 עובדים. בישראל יש לחברה נוכחות בכל 100 העסקים הגדולים על פי רשימת DANS 100, המעסיקים אלפי עובדים, ועד לארגונים בסדר גודל בינוני וקטן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים