מטריקס תפיץ מוצר של חברת ALOMA להפקת מסמכים דינאמיים

המוצר של ALOMA מאפשר להתאים את המסמכים המופקים מבחינת תוכנם, במסגרת התהליכים העסקיים ומבלי לתכנת מחדש את המערכות הארגוניות עבור כל צורך או תהליך ספציפי

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה בלעדי בישראל של מוצר להפקת מסמכים דינאמיים, מותאמים תהליכית וניתנים לעריכה במסגרת התהליך העסקי הארגוני. המוצר מגיע מבית היצרן של חברת ALOMA.

המוצר של ALOMA מאפשר להתאים את המסמכים המופקים מבחינת תוכנם, במסגרת התהליכים העסקיים ומבלי לתכנת מחדש את המערכות הארגוניות עבור כל צורך או תהליך ספציפי. הטכנולוגיה של ALOMA מאפשרת לנתונים השמורים במערכות הארגוניות לעבוד בצורה שקופה עם כלי שולחן עבודה סטנדרטיים. המוצר של ALOMA מאפשר ליצור ולערוך בפשטות תבניות ומסמכים מכל יישום ומערכת ארגונית על ידי שימוש בכלי העריכה של וורד. הפתרון כולל ממיר פנימי למידע מובנה על מנת לאפשר הפקת מסמכים מיישום מארח.

מנשה ג'זלקופי, מנכ"ל משותף ומנהל פיתוח עסקי ב-ALOMA, אמר כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אשר מביאה עימה קשר הדוק לבסיס לקוחות נרחב, המיישמים מערכות לגאסי בארגון ופורטפוליו פתרונות המשלים את הפתרון של ALOMA לארגוני אנטרפרייז. אנו מאמינים כי הפתרון של ALOMA מוסיף את אותה גמישות, נוחות עבודה ויכולת להעצים את התהליכים העסקיים במערכות הארגוניות הוותיקות מחד, ואת האמינות והיציבות מאידך”.

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "הפתרון של ALOMA מהווה השלמה מצויינת לסט הכלים והפתרונות שאנו נותנים לארגונים  הרבים שאנו משרתים והעובדים עם מערכות ארגוניות שונות. מצאנו כי הפתרון הזה מפשט מאוד תהליכים עסקיים , מקצר אותם מאוד ומספק בידי המשתמשים העיסקיים כלים מודרניים לערוך ולשנות את המסמכים שהם מפיקים בצורה קלה ופשוטה כך שנוצר מסמך איכותי וגרפי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים