חדש: סיור בבית הלבן דרך האינטרנט

יישום חדש מאפשר לגולשים לסייר בכל אגפי הבית הלבן - מהאגף הדרומי ועד למדשאה הדרומית ● לחיצה על סמלים מאפשרת להציג תמונות וסרטונים, למשל לסרטון שבו במאי הקולנוע סטיבן שפילברג מראיין את חברי הצוות של מעונו של נשיא ארצות הברית ● מהבית הלבן נמסר, כי היישום מוצע במסגרת היעד שהציב ממשל אובמה - לאפשר לכל אדם לצפות באינטרנט במה שרואים אלפי מבקרים בבניין עצמו מדי יום

ממשל אובמה השיק יישום אינטרנט חדש שמציע סיור אינטראקטיבי במעונו הרשמי של נשיא ארצות הברית.

בהודעה שפורסמה בבלוג של הבית הלבן נמסר, כי פיתוח היישום "נמשך זמן רב" והוא מוצע במסגרת היעד שהוצב – לאפשר לכל אדם לצפות באינטרנט במה שרואים אלפי מבקרים בבניין עצמו מדי יום.

"הנשיא אובמה והגברת הראשונה, מישל אובמה, מחויבים לפתוח את דלתות הבית הלבן ולהפוך אותו לביתה של האומה", נכתב במבוא לסיור המקוון. ואכן, שקיפות של פעילויות הממשל באמצעות הטכנולוגיה היא אחד מסימני ההיכר של ממשל אובמה.

מתפריט נשלף יכולים המבקרים לבחור באיזה אגף, חדר או גן ברצונם לבקר – למשל באגף המערבי או במדשאה הדרומית. לאחר שבוחרים ביעד המבוקש מוצגת מפה אינטראקטיבית שבעזרתה ניתן להגיע לחלקים השונים של הבית הלבן.

בלחיצה על סמלים אדומים במפות אפשר לקבל מידע נוסף על אזורים מסוימים, ובלחיצה על חיצים ניתן להציג תמונות היסטוריות או סרטונים. לחיצה על אחד הסמלים מוביל, למשל, לסרטון שבו במאי הקולנוע סטיבן שפילברג מראיין את חברי הצוות של הבית הלבן. סרטון אחר מציג את שחקני קבוצת הכדורסל ניו-אורלינס סיינטס, שזכו בסופרבול השנה, מבשלים במטבח של מעונו של הנשיא האמריקני.

בעתיד יתווספו לאתר סרטונים ופריטי מידע נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים