HP ישראל שדרגה את תשתיות הוט והטמיעה פתרון ניהול של מיקרוסופט; ההיקף: 750 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט שדרגו אנשי HP את סביבת ההפעלה של תחנות העבודה לחלונות 7 והטמיעו שרת אופיס ומערכת לניהול מלא של מחזור החיים של תחנות העבודה והשרתים ● בנוסף, שודרגו מערכות ההפעלה בשרתים ובתשתיות ה-Active Directory ל-Windows Server 2008 R2

אגף השירותים הטכנולוגיים ב-HP ישראל ביצע פרויקט שדרוג תשתיות הליבה של ה-IT בהוט (HOT), מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft). הפרויקט החל ביוני השנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על כ-750 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט שדרגו אנשי HP את סביבת ההפעלה של תחנות העבודה לחלונות 7 (Windows 7) והטמיעו את System Center Configuration Manager 2007 R2 – מערכת לניהול מלא של מחזור החיים של תחנות העבודה והשרתים – וכן את Office Communications Server 2007 R2 של מיקרוסופט. בנוסף, שודרגו מערכות ההפעלה בשרתים ובתשתיות ה-Active Directory ל-Windows Server 2008 R2.

גיא אלמוג, מנהל אגף תשתיות וטכנולוגיה בחטיבת מערכות המידע של הוט, אמר, כי "הפרויקטים תרמו לשיפור היעילות ומהירות העבודה של משתמשי תשתיות התקשורת והדואר בחברה, וכן לשיפור השירות הכולל הניתן למשתמשי החברה על ידי ה-IT. זאת, לצד ייעול וחיסכון בתהליכי הפצת תוכנות, עדכונים ומערכות הפעלה ברחבי הוט". הוא הוסיף, כי "תועלות צפויות נוספות הן הגדלה משמעותית של נפח תיבות הדואר האלקטרוני וצמצום כמות קריאות השירות, לחיסכון כספי ולקיצור הזמן המוקדש לתחזוקה. המשתמשים זכו לנפח תיבות דואר גדול יותר וליכולות משופרות, ובהן חיווי זמינות עדכני, ביצוע שיחות וידאו ושיחות ועידה ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים