פייסבוק קיבלה אישור עקרוני לרשום את המונח Face כסימן מסחר

האישור העקרוני, שניתן על ידי רשם הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית, יוכל לשמש את פייסבוק כנשק נוסף למלחמה ברשתות חברתיות מתחזות ● על מנת לקבל אישור סופי, על החברה לפרסם הצהרה שתפרט את השימוש שבכוונתה לעשות בסימן המסחרי

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

רשם הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית העניק לפייסבוק (Facebook) אישור עקרוני לרשום את המונח Face כסימן מסחר. על מנת לקבל אישור סופי, על החברה לפרסם הצהרה שתפרט את השימוש שבכוונתה לעשות בו.

האישור העקרוני של הרשם יוכל לשמש את פייסבוק כנשק נוסף למלחמה ברשתות חברתיות אחרות, שעושות שימוש במונחים Face או Book. הסימן המסחרי יירשם על שמה של פייסבוק כספקית של "שירותי טלקומוניקציה, כלומר: אספקה של חדרי צ'ט מקוונים ולוחות מודעות אלקטרוניים להעברת מסרים בין משתמשי מחשב בתחומי עניין כלליים ובעניינים חברתיים ובידוריים".

הרשת החברתית הפופולרית מנסה לרשום את המונח Face כסימן מסחר מאז 2008, כאשר רכשה את הרישום של סימן המסחר מהרשת החברתית הבריטית Faceparty.com. הרשת הוקמה ב-2000 ורשמה את המונח Face כסימן מסחר ב-2005.

פייסבוק ניהלה מאבק נגד מספר חברות שניסו, לדעתה, לרכב על הצלחתה באמצעות ניצול של שמה. באוגוסט האחרון הגישה החברה תביעה נגד Teachbook, רשת חברתית למורים, על השימוש במונח Book. באותו חודש הוחלף שמו של אתר הנסיעות Placebook ל-TripTrace, בעקבות פנייה של פייסבוק.

אתר Lamebook, שפועל כפרודיה על פייסבוק, הגיש לא מכבר תביעה כצעד מנע נגד הרשת החברתית, לאחר מספר חודשים של משא ומתן שלא עלה יפה. בתגובה, מיהרה פייסבוק להגיש נגד האתר תביעה משלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים