דיווחים: אפל עשויה להשיק את מערכת ההפעלה iOS 4.3 כבר בחודש הבא

בידיעה שהופיעה ברשת, ונסמכת על "מקור אמין", תכלול הגרסה החדשה לא רק תיקוני באגים ועדכוני אבטחה, אלא גם ממשקי API לגבייה של דמי מנוי באמצעות יישומים ● מערכת ההפעלה החדשה תשוחרר שבועות ספורים לאחר ההשקה של iOS 4.2 למכשירים ניידים

על פי דיווחים שהופיעו ברשת, אפל (Apple) עשויה להשיק את מערכת ההפעלה iOS 4.3 כבר בחודש הבא – שבועות ספורים לאחר ההשקה של גרסה 4.2 של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים.

בידיעה שהופיעה בבלוג MacStories, ונסמכת על "מקור אמין", תכלול הגרסה החדשה לא רק תיקוני באגים ועדכוני אבטחה, אלא גם ממשקי API לגבייה של דמי מנוי באמצעות יישומים. מנגנון זה נחוץ לעיתונים דוגמת הדיילי (Daily) של ניוז קורפ (News Corp), שאמור להופיע בתחילת 2011 ויופץ אך ורק למשתמשי iPad.

מערכת ההפעלה iOS 4.2 הופיעה ביום ב' השבוע וכללה למעלה ממאה חידושים, ובכלל זה יכולת לעבור במחשבי iPad בין יישומים מרובים ותיבה אחודה לדואר נכנס, שמשלבת בין חשבונות שונים. עוד הציגה אפל את מנגנון AirPrint להדפסה ישירה מהטלפון הסלולרי בתקשורת אלחוטית, באמצעות מדפסות מצד שלישי שתומכות בטכנולוגיה או באמצעות התקן מיוחד שמחברים למכשירי Airport Express (נקודות Wi-Fi של אפל); ואת מנגנון AirPlay לשידור סרטוני וידיאו, מוזיקה ותמונות למכשירי טלוויזיה שמחוברים למכשיר Apple TV. מכשיר זה משמש גם לשידור תכנים ממחשבי Mac או PC, בעזרת תוכנת iTunes.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים