HP הכריזה על גרסה 11 החדשה של Application Lifecycle Management

הגרסה החדשה של הפלטפורמה לניהול מחזור חיי יישומים, שהושקה בכנס השנתי של משתמשי התוכנה של HP באזור EMEA, מבוססת על ארכיטקטורה אחודה, שמאפשרת אספקה אמינה, מהירה ובטוחה יותר של יישומים ושירותים בסביבות הטרוגניות ● ג'ונתן רנדי, סגן נשיא ומנכ"ל תוכנה ושירותים ב-HP: "ארגונים נשענים על היישומים בביצוע הפעולות העסקיות הקריטיות ביותר"

30/11/2010 14:05

בפתיחת הכנס השנתי של משתמשי התוכנה של HP באזור EMEA, שנערך השבוע בברצלונה, הכריזה חטיבת HP Software על HP Application Lifecycle Management 11.0. הגרסה החדשה של הפלטפורמה לניהול מחזור חיי יישומים, מבוססת על ארכיטקטורה אחודה, שמאפשרת אספקה אמינה, מהירה ובטוחה יותר של יישומים ושירותים בסביבות הטרוגניות.

מחקר שערכה באחרונה חברת המחקר פורסטר (Forrester) במימון HP, מצא כי 69% ממקבלי ההחלטות הטכנולוגיים בארגונים מקצים 25% מתקציב ה-IT למודרניזציה של יישומים, ו-30% מקצים לכך 50% ויותר מהתקציב. בכך הם משיגים שליטה טובה יותר בתהליכים מורכבים, מקצרים את זמני התגובה של הארגון ותורמים לצמיחה, לגמישות ולחדשנות.

בין תועלות השימוש בפלטפורמה החדשה, נמנית יכולת קבלת החלטות הנוגעות להשקת יישומים בהתבסס על מדדים מוגדרים וניתוח הסיכונים, באמצעות HP ALM 11.0 Project Planning and Tracking. כמו כן, מסייעת הגרסה החדשה לשיפור שיתוף הפעולה בין צוותי הפיתוח, ה-QA, הניתוח העסקי והאבטחה באמצעות תמיכה מובנית באינטגרציה ויצירת סביבות פיתוח אינטגרטיביות.

על פי HP, מסייעת גרסה 11 להאצת אספקת היישומים באמצעות HP Agile Accelerator 4.0 ולהקטנת הסיכון הנובע מכשל פונקציונלי, אבטחתי או אחר ביישומים, באמצעות איתור מוקדם של כשלים. בזכות התכונות הייחודיות של HP ALM 11.0 ויכולתה לפעול בכל סביבה ועל גבי כל פלטפורמה, מסרה החברה, ניתן להפחית ב-80% את מספר הכשלים ביישומים בהשוואה לממוצע בתעשייה.

ALM 11 - לבניית יישומים ביתר זריזות, יעילות וחסכון על בסיס שת"פ בין כל  הגורמים הקשורים לפיתוח בארגון

עוד מציעה הגרסה יבוא אוטומטי של מודלים ותהליכים עסקיים לתוך כלי ניהול הדרישות של HP ALM ותצוגה גרפית ברורה של תהליכים עסקיים. פלטפורמת HP ALM 11.0 היא הבסיס לגרסאות החדשות של מערכות בקרת ואבטחת האיכות וניהול הביצועים HP Quality Center ו-Performance Center 11.0, שמציעות כלים חדשניים ובהם: HP Sprinter, HP TruClient (חלק מ-HP LoadRunner 11.0) ו-HP Unified Functional Testing 11.0, המהווה שילוב של HP Functional Test ו-HP Service Test.

ג'ונתן רנדי, סגן נשיא ומנכ"ל תוכנה ושירותים ב-HP (לשעבר במרקורי), מסר, כי "ארגונים נשענים על היישומים בביצוע הפעולות העסקיות הקריטיות ביותר. כלים מיושנים, מתודולוגיות מורכבות וריצה קדימה של הטכנולוגיה, מקשים על ה-IT לספק יישומים באפקטיביות. הפתרונות החדשים של HP מאפשרים ללקוחות לספק יישומים מהר יותר, בעלויות נמוכות ובהתאמה משופרת לפעילות העסקית, מבלי להתפשר על איכות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים