חיפש את עצמו בגוגל – וגילה שהוא נאשם ברצח

משרדו של השריף המחוזי בטעות קישר את התמונה מרישיון הנהיגה של זאקארי גארסיה עם מקרה רצח ● בירור קצר העלה, כי חל בלבול והחליפו אותו בנער ששמו זאקרי גארסיה, אחד מארבעה בני נוער שהיו לכאורה מעורבים בפריצה לבית, שהסתיימה במותו של אחד מהם

כשאנחנו רוצים לדעת מה חושב עלינו העולם – אנחנו פשוט נעשה חיפוש קטן בגוגל (Google), ושם נמצא כל אזכור להווייתנו. דמיינו, אם כך, את ההפתעה של זאקארי גארסיה, כש"גיגל" את עצמו ופתאום גילה שהוא מואשם ברצח.

זה לא שהוא הואשם ברצח על ידי איזו מאהבת לשעבר, אלא משרדו של השריף המחוזי, בטעות קישר את התמונה מרישיון הנהיגה שלו עם מקרה רצח.

לפי אתר החדשות WTSP 10, כשגארסיה ראה את תמונתו מוצגת כמישהו המואשם ברצח, תגובתו הראשונה הייתה לצלצל לאמו באמצע הלילה, ולספר לה שהוא פוחד שיסלקו אות מבית ויפטרו אותו משתי העבודות, או אפילו גרוע יותר, ולאו דווקא מפני שהוא באמת ביצע את הרצח, כי למעשה הוא אפילו סטודנט מצטיין.

מכל מקום, מסתבר שחל בלבול והחליפו אותו בנער ששמו זאקרי (ולא זאקארי) גארסיה, אחד מארבעה בני נוער שהיו לכאורה מעורבים בפריצה לבית, שהסתיימה במותו של אחד מהם, אוטיליו רובינו בן ה-15, שנפצע מירייה ומת מפצעיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים