חנוכה: ה-iPhone יזכיר לכם כמה נרות להדליק

מנרות וירטואליים, דרך פאזל חנוכייה ועד משחק סביבונים - כל היישומים הסלולריים שיעזרו לכם לעבור את החג בשלום

איך אפשר לחגוג את חג חנוכה בלי לשתף גם את ה-iPhone, ה-iPod וה-iPad בחגיגת האורים?

חיפוש קצר בחנות האפליקציות של אפל (Apple) יניב יותר מ-50 יישומים, שחלקם קשורים בעקיפין לחנוכה וחלקם הם משחקים ושעשועים הקשורים ישירות לחג האורים. הנה כמה מהם, כדי ששמחת החג תהיה שלמה:

History of Hanukkah – על מקורות החג בתמונות ובמלל.
(0.99 דולרים)

חנוכה – Menorah – Chanukah – יישום חינמי, שיזכיר לכם כמה נרות יש להדליק בכל יום של החג. הוא כולל אנימציה של הנרות הדולקים וטקסט כתוב של ברכת ההדלקה בעברית ובאנגלית, יחד עם ליווי קולי של ברכת ההדלקה (בסגנון האשכנזי, יש לציין) והשיר "מה עוז צור".

Mobile Menorah – הדלקת נרות החנוכייה עם האצבעות. האנימציה תראה את הנרות הדולקים עד שהם מתכלים בסוף הערב. תוכלו לקבוע את קצב בעירת הנרות, והכי חשוב – חלק מן התשלום ייתרם למען שתילת עצים בישראל.
(0.99 דולרים)

Hanukkah Match – יישום חינמי, שהוא משחק זיכרון קטן, שבמהלכו צוברים נקודות עבור חשיפת זוגות של ציורים הקשורים לחג – לצלילי שירי החג, כמובן.

Hanukka SlidingPuzzle HD – בדיוק כמו שהוא נשמע: השלמת פאזל לתמונה של חנוכייה, סביבון ומעון חנוכה.
(0.99 דולרים)

Super Dreidel – משחק סביבון ל-2 עד 8 משתתפים, המלווה באנימציה ובמוזיקה של שירי חנוכה. סובבו את הסביבון, ותוכלו להרוויח (או להפסיד) מעות חנוכה וירטואליות…
(0.99 דולרים)

Dreidel Tap – יישום חינמי של משחק אצבעות על המסך – יש ללחוץ על הסביבונים המרחפים על המסך תוך הימנעות מנגיעה בנרות הדולקים, שמרחפים גם הם על המסך בין הסביבונים ו-"מנסים להפריע".

Hanukkah Food Street – יישום שמכיל מתכונים למאכלי החג, כמו לאטקעס וסופגניות ועוד כל מיני דברים משמינים.
(0.99 דולרים)

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים