מיקרוסופט סוגרת את תוכנית adCenter Analytics

התכנית תפסיק לעבוד ב-1 בינואר 2010, ומשתמשי השירות יצטרכו להוריד ולגבות את הנתונים לפני התאריך הזה ● למרות זאת, במיקרוסופט מתעקשים: "הבטה הייתה הצלחה גדולה" ● החברה הפנתה את משתמשיה לשירותים מתחרים, כולל אלו של גוגל ושל יאהו!

קבוצת הבטה של תוכנית ה-adCenter Analytics מבית מיקרוסופט, הודיעה בסוף השבוע על סיום התוכנית, ועל כך שהחברה אינה מתכוונת להפוך את גרסת הבטה לכדי שירות בר-קיימא. למעשה, התוכנית תמשיך לעבוד רק עד סוף השנה, קרי עד ל-31 בדצמבר, ולאחר מכן תפסיק מיקרוסופט את כל השירותים הקשורים בה, כולל שירותים מאורחים, איסוף מידע ותמיכה. כל המשתמשים בשירות יצטרכו להוריד ולגבות את הנתונים לפני התאריך הזה.

adCenter Analytics הוא כלי לניתוח מודעות וזרימת גולשים באתרי אינטרנט, שפותח במקור על ידי Deepmatrix – חברה שנרכשה על ידי מיקרוסופט, ובמובנים מסוימים הוא דומה לכלי ה-Analytics של גוגל, ולכלים דומים רבים אחרים.

למרות שככל הנראה מיקרוסופט אינה מתכוונת להמשיך לספק שירות דומה, בחברה טוענים שמדובר היה בהצלחה. בבלוג קהילת המשתמשים הרשמי של השירות כתב מל קרסון, מנהל הקהילה של adCenter, כי "עזרתם לנו לפעול לקבלת החלטה מודעת בכל הקשור לבניית פתרון ניתוח ווב כללי, ולמרות שהתוכנית הגיעה לקץ חייה, הבטה הייתה הצלחה גדולה. היא אפשרה לנו לקבוע בביטחון שאנחנו יכולים לספק ערך רב למפרסמים ולמפיצים על ידי הצעת פתרון תפור שעומד בדרישות צרכיהם המיוחדים".

הפוסט בו פורסמה הודעת הסגירה מספק קישור להוראות כיצד לייצא את הדו"חות למחשב, וכן מסופקת בו רשימה ארוכה של אתרים אחרים, שמספקים כלים דומים לניתוח התנועה והפרסומות באתרי אינטרנט – כולל הכלים שמציעים גוגל, יאהו!, וובטרנדס ואחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים