טלמפ הישראלית השיקה שירותי ניווט וחיפוש – שיוצעו ללקוחות אורנג' צרפת

השירות החינמי Orange Maps V2 כולל, בין היתר, ניווט מלא, כיסוי ל-26 מדינות באירופה, כולל צרפת, קרוסלת ווידג'טים הכוללת מידע עדכני על מזג אוויר, מסעדות, כספומטים בסביבה ועוד ועדכוני מפות אוטומטיים ● בנוסף, יוכלו הלקוחות לרכוש חבילת פרימיום, שתכלול דיווחים על מכמונות מהירות ניידות וקבועות ומידע עדכני על עומסי תנועה ● בכך מצטרפת החברה הצרפתית למפעילי סלולר נוספים בעולם שמשווקים את השירות

החברה הישראלית טלמפ השיקה הבוקר (ד') את Orange Maps V2  – שירות ניווט וחיפוש מבוסס מיקום סלולרי, המבוסס על הגרסה החדשה שפותחה על ידה. השירות יהיה זמין למשתמשים, ללא תשלום נוסף, בכלל המכשירים הניידים הכוללים רכיב GPS, לרבות ה-iPhone, כחלק ממגוון חבילות גלישה ותוכן המשווקות על ידי אורנג' צרפת. מלבד ניווט ברגל וברכב, השירות יאפשר למשתמשים גישה למידע עדכני ממגוון ספקי תוכן מקומיים.

מטלמפ נמסר, כי Orange Maps כולל ניווט מלא, ברגל או ברכב; כיסוי מלא ל-26 מדינות באירופה, כולל צרפת, תוך שימוש במפות של חברת Navteq; קרוסלת ווידג'טים הכוללת מידע עדכני על מזג אוויר, מסעדות, בתי מרקחת, כספומטים בסביבה ועוד; שירותים לוקליים, לרבות מאגר עסקים מקומי מבית 118712, מסעדות מבית מדריך Champ'erard; תחנות השכרת אופניים של V'elib בפריס; ועדכוני מפות אוטומטיים.

מנויי אורנג' צרפת יוכלו לרכוש חבילת פרימיום, שתכלול את התוספות הבאות לשירות: קהילה חברתית לדיווחי מכמונות מהירות ניידות וקבלת התראות מבית Wikango; התראות על מכמונות מהירות קבועות; זמינות מקומות חנייה (בתשלום ובחינם) ברחבי צרפת; תעריפי תדלוק בתחנות שונות בצרפת; וכן מידע עדכני בזמן אמת על עומסי תנועה- על גבי מפה ובחישוב מסלולי הניווט.

אורן ניסים, מנכ"ל טלמפ, אמר, כי "אורנג' צרפת מבינה את החשיבות של שירותים מבוססי מיקום ואת צרכי המשתמשים במידע עדכני כשהם מחוץ לבית. Orange Maps V2 מספק למשתמשים חוויה סופר לוקלית, הרבה מעבר לניווט בלבד, עם שכבות תוכן רלוונטיות. טלמפ ואורנג' מרחיבות את תכולת השירות ומוסיפות עוד ועוד שירותים קהילתיים ושירותי תוכן". אנחנו בטוחים שמשתמשי אורנג' יתרשמו מהעיצוב והעושר שבשירות המרוענן, ויהנו מחוויה ייחודית מבודלת ורלוונטית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים