שני עובדי EMC נאשמים שגנבו ממנה ציוד בשווי יותר ממיליון דולרים

על פי כתב האישום, אחד העובדים החביא את הציוד שגנב בתיק הספורט שלו, ואילו השני מכר חלק מהציוד שגנב באי-ביי ● הגניבות נעשו בין השנים 2000-2009 ● הרוכשת היא חברת BL Trading, וגם נגדה הוגש כתב אישום - שיבוטל אם היא תשתף פעולה עם הרשויות ותשלם פיצוי ● התביעה חתמה על עסקת טיעון עם הנאשמים, אולם פרטיה לא פורסמו

שני עובדי EMC הואשמו השבוע על ידי תובעים פדרליים בארצות הברית, כי גנבו מענקית תשתיות המידע ציוד בשווי יותר ממיליון דולרים – ולאחר מכן מכרו אותו.

בכתב האישום נטען, כי השניים, קווין בלי בן ה-33 ומארק רות'פוס בן ה-47, גנבו מהחברה את הציוד ומכרו אותה לחברת BL Trading מהנובר שבניו-המפשייר. זו מואשמת, כי ידעה שהציוד גנוב, "או שהיא הייתה עיוורת". סעיפי האישום נגד הנאשמים הם הונאה, גניבה, וקבלת דבר במרמה.

התובע אמר בבית המשפט, כי בין השנים 2000-2009 החביא קלי ציוד שגנב מ-EMC בתיק הספורט שלו, כשהיה עוזב את העבודה. לאחר מכן נהג למכור את הציוד. שווי הציוד שאותו גנב עמד על יותר מ-900 אלף דולרים.

רות'פוס עבד במרכז שירות הלקוחות של EMC, וגנב ממנה ציוד בשווי 140 אלף דולרים בין השנים 2007-2009. הוא מכר חלק מהציוד באי-ביי (eBay).

אם יורשעו השניים, צפוי רלי למאסר של עד 32 שנים, ורות'פוס – למאסר של עד 30 שנים. השניים הגיעו לעסקת טיעון עם התביעה, על מנת להפחית את עונשם, אולם התובעים במשפט סירבו למסור פרטים על העסקה.

התובעים הסכימו למחוק את כתב האישום נגד החברה BL Trading , אם עובדיה והנהלתה ישתפו פעולה עם החוקרים ואם תשלם פיצוי על הרכוש שנגנב.

דובר מטעם EMC אמר, כי החברה "עבדה באופן צמוד" עם החוקרים הפדרליים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים