קבוצת מיחשוב תטמיע CRM ביבואנית המשאיות והאוטובוסים מקס; היקף העסקה: כ-200 אלף ש'

המערכת כוללת, בשלב זה, מודול לניהול השלדות ומודול לפניות הלקוחות ● מערכת ה-CRM נועדה לשמש מגוון משתמשים בארגון, ובהם אנשי הנהלה, מוקדנים ונציגי שירות ומכירות ● הפרויקט כולו צפוי להימשך חמישה חודשים

קבוצת מיחשוב תטמיע מערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט במקס משאיות ואוטובוסים, היבואנית של משאיות ואוטובוסים מתוצרת סקניה השוודית. בימים אלה תם תהליך הפיתוח ומתחיל תהליך ההטמעה של שלב א' בפרויקט, הצפוי להימשך שלושה חודשים. המערכת כוללת, בשלב זה, מודול לניהול השלדות, משלב ההזמנה, דרך שלב הוספת המכלולים, מועדי האספקה ועד לפניות שירות ומודול לפניות הלקוחות, קבלת מידע, קבלת ספרי רכב ותמיכה טכנית, ניהול תיקי לקוחות, תיקי מוסכים ואנשי קשר. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

בשלב ב' של הפרויקט יפותחו ויוטמעו היישויות לניהול תהליך המכירה, קליטת נתוני יצרן ממערכת ייעודית של סקניה וניהול תביעות אחריות. הפרויקט כולו צפוי להימשך חמישה חודשים. מערכת ה-CRM נועדה לשמש מגוון משתמשים בארגון, ובהם אנשי הנהלה, מוקדנים ונציגי שירות ומכירות.

לדברי אילן לזר, מנכ"ל מקס משאיות ואוטובוסים, "חיפשנו כלי שיחליף את הניירת ואת קבצי אקסל ויספק מענה למכלול הפעילויות שלנו, כולל המוסכים שבבעלותנו ותהליך המכירה של הרכבים. היה לנו חשוב לבחור במערכת ממוקדת לקוח שיכולה לספק מענה אחיד לכל היחידות שלנו ולמגוון הצרכים, לסייע בניהול ובתיעוד פניות הלקוחות למוקדים השונים, לסייע בנושאי הדרכה, תקלות וחוסרים. התרשמנו כי הדרך בה קבוצת מיחשוב מיישמת את Dynamics CRM תעניק מענה הולם לכל הפעילות המורכבת שלנו".

עמרי מצליח, מנהל תחום מיקרוסופט בקבוצת מיחשוב, אמר כי "היתרון הבולט שלנו כמטמיעי Dynamics CRM טמון ביכולת ההתממשקות והקישוריות המלאה שלנו עם מערכת ה-Profit ERP. מערכת זו, פרי פיתוח של קבוצת מיחשוב, מיושמת במקס כבר 4 שנים, לשביעות רצונה המלאה. ההיכרות המצוינת שלנו עם שתי המערכות, וגם עם מקס משאיות ואוטובוסים כלקוח, מאפשרת לנו לתת מענה מדוייק לצרכי הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים