אמיטק הטמיעה מערכת לניהול רצפת הייצור באשפלסט; ההיקף: 250 אלף שקלים

מערכת Nery קולטת את פקודות העבודה ממערכת ה-ERP, משבצת את הפקודות אל מרכזי העבודה, מבצעת מעקב אחר צריכת חומרי הגלם בתהליך הייצור, וקולטת תפוקות ממכונות, תוך שילוב נתונים אמיתיים מבקרים מתוכנתים אשר אמיטק שילבה ברצפת הייצור, תוך מתן דגש על נתוני איכות המוצר ● כמו כן מספקת המערכת להנהלה שליטה ישירה על רצפת הייצור גם מרחוק - באמצעות האינטרנט

חברת אמיטק סיימה לאחרונה פרויקט להטמעת מערכת Nery לניהול רצפת הייצור במפעל אשפלסט, העוסק בייצור שקיות, שרוולים ויריעות פוליאתילן. המערכת יושבת בלב תהליך הייצור ומהווה כלי תפעולי לייצור יעיל וחסכוני ושליטה של הדרגים הניהוליים בתהליך בזמן אמת. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 250 אלף שקלים.

מערכת Nery קולטת את פקודות העבודה ממערכת ה-ERP, משבצת את הפקודות אל מרכזי העבודה, מבצעת מעקב אחר צריכת חומרי הגלם בתהליך הייצור, וקולטת תפוקות ממכונות, תוך שילוב נתונים אמיתיים מבקרים מתוכנתים אשר אמיטק שילבה ברצפת הייצור, תוך מתן דגש על נתוני איכות המוצר.

כמו כן מספקת המערכת להנהלה שליטה ישירה על רצפת הייצור גם מרחוק – באמצעות האינטרנט, ומתריעה בזמן אמת על תקלות, מאתרת כשלים, מספקת חקר ביצועים ודוחות השוואתיים וחותכת את עלויות הייצור.

יהודה שגב, מנכ"ל אמיטק, אמר כי "צוות הפיתוח של אמיטק יודע להתאים את יכולותיה לצרכים הייחודיים של כל ענף שבו היא פועלת, כמו: מזון, פרמצבטיקה, היי-טק, תעשייה כבדה לסוגיה ועוד. לאחר ההתקנה אנו מספקים תמיכה מלאה בזמני תגובה קצרים לכל המפעלים בהם Nery  מותקנת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים