הכנסת דנה בתוכנית התיקשוב הלאומית של משרד החינוך

בדיון שהתקיים בוועדת החינוך של הכנסת אמרו נציגי המשרד, כי התוכנית, שהיקפה הכולל עומד על חמישה מיליארד שקלים, מכסה 990 בתי ספר ברחבי הארץ ● ב-220 מהם היא כבר יצאה לדרך ● כן ציינו נציגי המשרד, כי בראשונה, תעניק התוכנית תקצוב ייעודי לרכזי המיחשוב בבתי הספר

ועדת החינוך של הכנסת קיימה הבוקר (ב') דיון שעסק בתוכנית התיקשוב הלאומית שעליה הכריז משרד החינוך בתחילת השנה. בדיון אמרו נציגי המשרד, כי הפרויקט מכסה 990 בתי ספר ברחבי הארץ. התוכנית כוללת תקציב להצטיידות בית ספרית לצד הכשרת מורים, פיתוח חומרי למידה, תפעול ותחזוקת תשתיות.

השלב הראשון של התוכנית כבר יצא לדרך ב-220 בתי ספר בצפון הארץ ובדרומה, ובשנה הבאה צפויים להצטרף עוד 670 בתי ספר. סך כל התקציב שהוקצה לפרויקט בשנים הקרובות עומד על כחמישה מיליארד שקלים.

בדיון ציינו נציגי המשרד, כי בראשונה, תעניק התוכנית תקצוב ייעודי לרכזי המיחשוב בבתי הספר. זאת בנוסף להקצאת מחשבים ניידים למורי בתי הספר, בין היתר במסגרת פרויקט מחשב לכל מורה של קרן אתנה, לוחות חכמים ואמצעי עזר שונים. מורים מצטיינים, שפיתחו חומרי למידה המתאימים ללימוד, יתוגמלו על ידי המשרד, וחומריהם יעמדו לרשות כלל המורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים