הרשות האמריקנית לניירות ערך תחקור את התפטרותו של מארק הארד מ-HP

בין היתר, מבקשים אנשי SEC למצוא אם הארד הדליף מידע על הרכישה המתוכננת של EDS על ידי HP ● על פי הוול סטריט ג'ורנל, חוקרי SEC יבדקו גם את טיפולו של הארד בדיווחי ההוצאות הכוזבים ואם הוא השמיד ראיות לגבי פרישתו

הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) תפתח בחקירה על פרישתו של מארק הארד מתפקיד מנכ"ל HP – כך על פי העיתונות הכלכלית בארצות הברית. בין היתר, מבקשים אנשי SEC למצוא אם הארד הדליף מידע על הרכישה המתוכננת של EDS על ידי HP.

הארד, בן 53, פרש מתפקיד מנכ"ל HP בתחילת אוגוסט, לאחר שנערכה חקירה ונמצא, כי הוא הפר את כללי ההתנהלות העסקית בכך שקיים יחסים אישיים עם ג'ודי פישר – עובדת קבלן שעסקה בארגון אירועים עבור HP. ההאשמות בדבר הדלפת המידע הועלו במכתב ששלחה פישר, על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

בחקירה שנפתחה בעקבות ההאשמות בהטרדה מינית נמצא, כי הארד הגיש דוחות הוצאות כוזבים. החברה קבעה, כי הארד הפר את מדיניות החברה גם לגבי הטרדה מינית. חוקרי SEC יבדקו את טיפולו של הארד בדיווחי ההוצאות ואם הוא השמיד ראיות לגבי פרישתו, נכתב בוול סטריט ג'ורנל.

HP משתפת פעולה עם חוקרי הרשות – מסרה מילן מנגלנדן, דוברת HP. היא סירבה להתייחס לחקירה עצמה.

"מארק פעל כשורה מכל הבחינות", מסר דוברו של הארד, גלן בנטינג. "אפשר להבין את הרצון של אנשי SEC לחקור את נסיבות פרישתו, שבעקבותיה צנח השער של מניות HP".

מאז ספטמבר מכהן הארד כנשיא משותף של אורקל (Oracle). ליאו אפותקר, מנכ"ל סאפ (SAP) לשעבר, החל לכהן כמנכ"ל HP ב-1 בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים