יבמ תקים ענני מיחשוב פרטיים עבור ברית נאט"ו

הפיתוח ייעשה במרכז הפיקוד העליון של הברית בנורפולק, וירג'יניה ● בנאט"ו יבחנו את השימוש בענן כדי לאחד ולרענן את משאבי המיחשוב ● בארגון מבקשים לבדוק אם ענני המיחשוב יסייעו לו לפתח פתרונות חדשים לפיקוד, שליטה, מודיעין, מעקב וסיור, וכן לשפר את התפעול באמצעות טכנולוגיות למודעות למצב וקבלת החלטות ● ההיקף הכספי של העסקה לא פורסם

יבמ (IBM) תקים ענני מיחשוב פרטיים עבור מרכז הפיקוד הצבאי של ברית נאט"ו (NATO), מתוך שאיפה לסלול את הדרך לקראת מודל מיחשוב חדש עבור 28 המדינות החברות בה.

מהענק הכחול נמסר, כי במסגרת הפרויקט, הוא יקים ענני מיחשוב מקומיים שיסייעו לנאט"ו להשתמש בטכנולוגיה בצורה יעילה וחסכונית יותר, ליישם טכנולוגיות חדשות בצורה קלה יותר ולאחד את משאבי המיחשוב הקיימים. הפרטים הכספיים של העסקה לא נמסרו.

בין השאר, אמור הפרויקט לתת מענה לחששות שהועלו בוועידה האחרונה של חברות הברית ולצורך לרענן את תשתיות המיחשוב הוותיקות של הארגון – אמר ארנסט ג'יי. הרולד, עמית יבמ המופקד על הקשר עם נאט"ו.

בארגון מבקשים לבדוק אם ענני המיחשוב יסייעו לו לפתח פתרונות חדשים לפיקוד, שליטה, מודיעין, מעקב וסיור, וכן לשפר את התפעול באמצעות טכנולוגיות למודעות למצב וקבלת החלטות.

מטרה נוספת של הפרויקט היא להעניק השראה למדינות החברות בברית הצפון אטלנטית לגבי האופנים שבהם ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיה על מנת לרענן ולאחד את תשתיות המיחשוב. יתרונות נוספים שמקווים בנאט"ו להשיג הם חיסכון בהוצאות ובאנרגיה, הוסיף הרולד.

בארגון מקווים "ליצור אווירה ידידותית יותר להצגה מהירה, יעילה וחסכונית של טכנולוגיות חדשות – דוגמת פתרונות קיברנטיים, יכולות לוגיסטיות, ניתוח נתונים ואמצעי תקשורת – ברחבי הארגון", אמר.

יבמ תפתח את ענני המיחשוב הפרטיים במרכז הפיקוד העליון של הברית בנורפולק, וירג'יניה. באתר זה גם יפעלו התשתיות שיפותחו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים