אורקל השיקה את גרסה 4.0 של VirtualBox

מדובר בעדכון השלישי של התוכנית מאז שאורקל רכשה את סאן, הבעלים המקוריים של VirtualBox ● החידוש הבולט בגרסה החדשה הוא האפשרות להתקין, בראשונה, תוספים שונים באמצעות התקנת חבילה נוספת, בנפרד מהתוכנית הראשית ● בנוסף, ממשק המשתמש אמור להיות נגיש יותר, בעיקר בכל מה שקשור להגדרת המכונה הווירטואלית במחשב

אורקל (Oracle)  השיקה השבוע גרסה חדשה ל-VirtualBox – תוכנית הווירטואליזציה החינמית הפופולרית, שהחברה הפכה להיות הבעלים שלה לאחר שרכשה את סאן (Sun). זהו העדכון השלישי של התוכנית מאז הרכישה, אולם לעומת שני העדכונים הקודמים, הפעם מדובר בגרסה עיקרית ולא במהדורות תחזוקה לגרסה השלישית, שיצאה עוד לפני הרכישה.

הגרסה החדשה מציעה מספר רב למדי של תכונות ומאפיינים חדשים, כאשר הבולט ביותר מביניהם הוא האפשרות להתקין, בראשונה, תוספים שונים באמצעות התקנת חבילה נוספת, בנפרד מהתוכנית הראשית. מפתחים יכולים לבנות ולהתקין תוספים שונים בכדי לשנות את הגדרות הבסיס של התוכנית ובכדי לכוונן טוב יותר את הסביבה הווירטואלית עבור מערכת ההפעלה שהם רוצים לבדוק.

שינויים נוספים ניתן למצוא בממשק המשתמש, שאמור להיות נגיש יותר, בעיקר בכל מה שקשור להגדרת המכונה הווירטואלית במחשב. כמו כן, הורחבה מאוד התמיכה הווירטואלית בחומרה, כך שזו תהיה מעודכנת ללוחות אם ומרכיבים חדשים יותר. התוכנית החדשה תומכת במספר גדול של מערכות הפעלה, כולל מערכות בגרסת 64 ביט.

"מדובר בעוד תוספת להשקות המוצרים החדשות שבוצעו השנה בקו מוצרי הווירטואליזציה של אורקל. זה מראה את ההשקעה ואת החשיבות שהחברה מקנה לאספקת שולחן עבודה מקיף עבור פתרון מרכז נתונים ווירטואלי", אמר וים קואיקרטץ, סגן נשיא לענייני לינוקס (Linux) והנדסה ווירטואלית בחברה.

הגרסה החדשה של VirtualBox זמינה לחלונות (Windows), מקינטוש (Macintosh), לינוקס וסולאריס (Solaris), בגרסאות של 32 ו-64 סיביות. להורדתה – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים