סקייפ עשויה להציג יישום לשיחות וידיאו במכשירי iPhone

על פי מסמכים שדלפו לרשת, סקייפ עשויה להציג בתערוכת CES שתתקיים בחודש הבא יישום וידיאו שיתחרה בשירות FaceTime שמציעה אפל במכשירי iPhone ● עם זאת, בניגוד ל-FaceTime, ביישום שתציע סקייפ ניתן יהיה לערוך שיחות וידיאו גם ברשתות דור שלישי, ולא רק ברשתות Wi-Fi ● המסמכים פורסמו באתר של סקייפ - אולם מיד הוסרו ממנו

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

סקייפ (Skype) עשויה להציג בתערוכת CES, שתתקיים בחודש הבא, יישום שיתחרה בשירות FaceTime שמציעה אפל (Apple) במכשירי iPhone. הדברים עולים ממסמכים שפורסמו בסוף השבוע בדף השאלות והתשובות (FAQ) שבאתר החברה – ומיד הוסרו ממנו.

במסמכים צוין, כי בניגוד ל-FaceTime, ביישום שתציע סקייפ ניתן יהיה לערוך שיחות וידיאו גם ברשתות דור שלישי, ולא רק ברשתות Wi-Fi. היישום למכשירי iPhone יאפשר לערוך שיחות וידיאו מול מחשבים שמצוידים בתוכנות Skype for Windows 4.2 ומעלה, Skype for Mac 2.8 ומעלה וכן Skype for Linux.

עוד צוין, כי היישום יוצע גם בגרסה מיוחדת למחשבי iPad. היישום אמור אמנם לפעול היטב עם הרמקולים והמיקרופון המובנים במחשבי iPad, אך חברת סקייפ ממליצה "לחבר למחשב אוזניות כדי ליהנות מאיכות הקול הגבוהה ביותר". הקול מושמע דרך הרמקולים של הטלפון או המחשב, אלא אם מחברים אוזניות.

במסמך הוסבר, כי מי שישתמש במכשירים עם שתי מצלמות – מכשירי iPhone או מחשבי iPad – יוכל לעבור ביניהן במהלך שיחת וידיאו שיערוך בסקייפ. עם זאת, מי שישתמש במכשיר iPhone 3G S יוכל להשתמש רק במצלמה האחורית. יצוין, כי כשמציבים את המכשיר לרוחב מסתובבת גם התמונה, ובעקבות "לחיצה כפולה בנקודה מסוימת במסך תוגדל התמונה לכל שטח המסך. בעקבות לחיצה נוספת תשוב התמונה לממדים הרגילים".

היישום מציע אמצעי בקרה לשליטה על המצלמה והמיקרופון, ובלחיצה על המסך ניתן להשהות את השיחה או לחדש אותה, או לעבור לשיחה קולית רגילה, ללא וידיאו, תוך כדי שיחת הווידיאו עצמה. על פי המסמכים, משתמשים בתוכנות סקייפ יכולים להציג את המסך שלהם למשתמשים אחרים בשירות, אך משתמשי iPhone אינם יכולים להציג את המסך שלהם לאחרים או לצפות במסכים של אחרים.

עוד מזהירה סקייפ, כי מכשירי iPhone עשויים להיות חמים למגע אם משדרים או מעבדים תכני בהם וידיאו מרובים, הן בשיחות וידיאו והן בצפייה בסרטונים באתרים דוגמת יו-טיוב (YouTube) או נטפליקס (Netflix).

על פי חלק מהפרסומים ברשת, נשאו המסמכים שפורסמו באתר סקייפ את הלוגו של חברת וריזון (Verizon). ייתכן שחברה זו תציג בתערוכת CES מכשירי iPhone עם שירות וידיאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים