פלאפון ואורנג' משיקות תוכניות עם מסלולי תשלום ידועים מראש

החברות החליטו להקדים את משרד התקשורת, שהודיע כי יאמץ את הצעת החוק של ח"כ מאיר שטרית בנוגע לחיוב חברות הסלולר לאפשר ללקוחות להגביל את סכום החשבון החודשי שלהם ● במידה והמנוי מסיים את מכסת הדקות, הודעות ה-SMS או חבילת הגלישה - הוא נחסם ואינו יכול להוציא עוד שיחות, למעט שיחות למספרי חירום, או לשלוח הודעות, אבל הוא יכול לקבל שיחות והודעות

פלאפון ואורנג' החליטו להקדים את משרד התקשורת, שהודיע כי יאמץ את הצעת החוק של ח"כ מאיר שטרית בנוגע לחיוב חברות הסלולר לאפשר ללקוחות להגביל את סכום השימוש במכשיר הסלולר שלהם.

שתי החברות הודיעו היום על תוכניות חדשות, במחיר קבוע מראש, המציעות מסלולים ללא התחייבות, שמאפשרים הגבלת החשבון החודשי לסכום קבוע וידוע מראש.

פלאפון מציעה ארבעה מסלולרים החל מ-100 שקלים על 100 דקות שיחה לכל היעדים, 100 הודעות SMS וגלישה בנפח 5 מגה-בייט, ועד 200 שקלים עבור 250 דקות שיחה לכל היעדים, 1,000 דקות לשני יעדים נבחרים, 1,000 הודעות SMS וחבילת גלישה בנפח 5 מגה-בייט.

החברה אף מציעה למי שניצלו את השימוש בחבילה הטבה של 30 שקלים נוספים לשימושים שונים – דקות שיחה, גלישה נוספת או שירותי תוכן.

אורנג' מציעה שישה מסלולים, לפי סכומים ידועים מראש – מ-50 שקלים ועד 300 שקלים. התעריפים בכל המסלולרים הם 59 אג' לדקת שיחה ו-65 אג' להודעת SMS, בתוספת תשלום חודשי על תוכנית, המעניקה גם תוספת של נפח גלישה. החבילה הזולה ביותר היא של 58 שקלים, הכוללת נפח גלישה של 5 ג'יגה-בייט בפורטל ו-5 מגה-בייט באינטרנט. כל המסלולים כוללים שירות פנטון ושירות GPS.

התוכניות מאפשרות בחירה מראש של גובה התשלום הרצוי. במידה והמנוי מסיים את מכסת הדקות, הודעות ה-SMS או חבילת הגלישה – הוא נחסם ואינו יכול להוציא עוד שיחות, למעט שיחות למספרי חירום, או לשלוח הודעות, אבל הוא יכול לקבל שיחות והודעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים