שיקאגו: התקשר בטעות לאשתו – וזו חשבה שחוטפים אותו

תושב העיר נשא את הטלפון הנייד שלו בכיסו האחורי - מה שגרם למכשיר להתקשר בטעות לאשתו ● זו חשבה שהוא נתון בצרה, ומתוך דאגה - הזעיקה את כוחות המשטרה ● הדבר גרם אי נעימות לגבר, לאשתו, לתלמידים וגם לשוטרים, שמצאו את עצמם מוזעקים להגן על הזמר פיפטי סנט

מסתבר שחשוב מאוד באיזה כיס ועל איזה חלק של הגוף נושאים את הטלפון הנייד – את זאת למד על בשרו, ובדרך מוזרה, בחור תושב שיקאגו. הוא נשא את הטלפון בכיסו האחורי, ובטעות עשה שיחה אל אשתו – או, יותר נכון, המקש עשה זאת. כשהטלפון זז בכיסו, נלחץ מקש השיחות היוצאות, שלא במתכוון, לשיחה האחרונה.

מכל מקום, במקרה זה חשבה אשתו שהוא נתון בצרה, ומתוך דאגה – הזעיקה את כוחות המשטרה.

מרק פרידמן, מפקח במשטרה, אמר לעיתון שיקאגו טריביון (Chicago Tribune), כי אותו בחור "האזין למוזיקה – ראפ, היפ-הופ או משהו כזה – והמילים נשמעו אלימות".

האיש היה במכונית, בדרכו הביתה, והאזין למוזיקה להנאתו. אשתו חשבה שהוא עדיין במשרדו, הסמוך לבית הספר קרלטון וושברן. כששמעה את המילים של השירים, היא סברה שבעלה נחטף, שאולי הוא כפות לכיסא ובעוד דקה ישספו את גרונו.

מאחר שבשיקאגו מתייחסים לגנגסטרים ברצינות רבה, במיוחד לאור העבר של העיר, המשטרה שלחה מיד כוח של 30 אנשים לבית הספר. הדבר גרם אי נעימות לא קטנה לגבר, לאשתו, לתלמידים וגם לשוטרים, כמובן, שמצאו את עצמם מוזעקים להגן על האיש מפני הזמר והשחקן פיפטי סנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים