זנד טכנולוגיות גייסה שבעה מיליון דולרים מוויולה פרייבט אקוויטי

ההשקעה מצטרפת לסיבוב הפנימי הקודם שהחברה גייסה במאי 2010 ממשקיעיה הקיימים ● סבב ההשקעה מסתכם בכ-16.5 מיליון דולרים ● בנוסף ימונה הראל בית-און, שותף ומייסד ויולה פרייבט אקוויטי, לדירקטור בזנד

זנד טכנולוגיות גייסה סך של שבעה מיליון דולרים כתוצאה מהשקעה שביצעה בה ויולה פרייבט אקוויטי – כך עולה מהודעה שפורסמה היום (ב'). ההשקעה מצטרפת לסיבוב הפנימי הקודם שהחברה גייסה במאי 2010 ממשקיעיה הקיימים, בהם גריילוק פרטנרס, אינדקס ונצ'רס, אזור קפיטל פרטנרס, אינטל קפיטל (Intel Capital) וסאפ ונצ'רס (SAP Ventures). סבב ההשקעה מסתכם בכ-16.5 מיליון דולרים. בעקבות ההשקעה ימונה הראל בית-און, שותף ומייסד ויולה פרייבט אקוויטי, לדירקטור בזנד.

מהחברה נמסר, כי ההשקעה תאפשר לה להשיק פתרונות חדשים בטכנולוגיית מיחשוב ענן, ליזום שיתופי פעולה חדשים ולהרחיב את כוח המכירות הגלובלי שלה, שיתמוך בצמיחתה העסקית.

חברת זנד מספקת פתרונות לפיתוח וניהול יישומי PHP – שפת "קוד פתוח" המיועדת בעיקר לתכנות יישומי אינטרנט בצד השרת – ויש לה יותר מ-30 אלף לקוחות. על פי החברה, כשליש מאתרי האינטרנט, ובהם פייסבוק (Facebook), יאהו! (!Yahoo) ו-ויקיפדיה (Wikipedia) מבוססים על PHP. השפה זכתה בשנים האחרונות לתמיכה של חברות ענק דוגמת יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft) ואורקל (Oracle) והפכה לנפוצה מאוד בארגונים רבים.

הכנסותיה של זנד צמחו ב-2010 בשיעור הגבוה ביותר מאז הקמתה, והיא צירפה לקוחות חדשים רבים, בהם NYSE Euronext, ג'נרל אלקטריק (General Electric) וסיסקו (Cisco).

בית-און אמר, כי "המגמה של אימוץ טכנולוגיות קוד-פתוח ו-PHP על ידי עסקים וספקי תוכנה עולמיים צוברת תאוצה. העליה בשימוש בטכנולוגיית מיחשוב ענן מדרבנת חברות לבדוק מחדש את פלטפורמות המיחשוב האפשריות".

אנדי גוטמנס, מנכ"ל ומייסד משותף של זנד, אמר, כי "יוזמות מיחשוב ענן חודרות ללב מערכות המידע הארגוניות, וזנד ממוצבת נכון על מנת לסייע ללקוחותיה להעריך את היתרונות של פתרונות אלה, תוך שימוש ביכולות ובנוכחות הנרחבת של ה-PHP". לדבריו, "ההצטרפות של ויולה כמשקיעה בזנד תסייע לנו בקידום חדשנות ובבניית קהילת ה-PHP, ותאפשר לנו להאיץ את הצמיחה העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים