!We תטמיע מערכות איחסון של נט-אפ בדואר ישראל; ההיקף הכספי: 2.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת איחסון מסוג FAS 3170 לאתר הראשי של דואר ישראל, ומערכת FAS 2040 לאתר ה-DRP, בנפחים של כ-200 טרה בייט ● כן הוא יכלול הטמעה של מערכות נוספות של נט-אפ לניהול האיחסון, ניטור, גיבוי והגנה על המידע ● הטמעת המערכות מבוצעת במסגרת הרחבת מערך האיחסון של החברה ויצירת תשתית לפרויקט iPost

יש לחכות לתגובת הלקוחות לאפליקציה. דואר ישראל

!We תטמיע מערכות איחסון של נט-אפ (NetApp) בדואר ישראל, בפרויקט שיארך שלושה חודשים. היקפו הכספי עומד על 2.5 מיליון שקלים.

הטמעת המערכות מבוצעת במסגרת הרחבת מערך האיחסון של החברה ויצירת תשתית לפרויקט iPost, שמאפשר לקבל, לשלם, לטפל ולאחסן את פריטי הדואר האישיים באינטרנט. לאחר תום ההטמעה תספק נט-אפ שירותי תחזוקה למערכות למשך חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות.

במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת איחסון מסוג FAS 3170 לאתר הראשי של דואר ישראל, ומערכת FAS 2040 לאתר ה-DRP, בנפחים של כ-200 טרה בייט. עוד יכלול הפרויקט הטמעה של מערכות נוספות של נט-אפ לניהול האיחסון, ניטור, גיבוי והגנה על המידע. אלה כוללות, בין היתר, מערכת SnapShot לקיצור זמן גיבוי הקבצים, מערכת הגיבוי לדיסק SnapVault וכן תוכנות למניעת שכפול (דה-דופליקציה) ולצמצום נפחי האיחסון.

אבישלום חודפי, מנהל תשתיות וטכנולוגיות בדואר ישראל, אמר, כי "שדרוג השירות שלנו ופרויקט iPost חייבו אותנו לצאת למכרז על האיחסון. מדובר במידע ובנתונים רבים של אנשים פרטיים, והיה לנו צורך במערך איחסון גמיש ויעיל ביותר". לדבריו, "הטכנולוגיה והמוצרים שיוטמעו יספקו לנו את הדרישות העסקיות שלנו, כך שנהיה רגועים שהמידע של לקוחותינו יישמר במקום בטוח".

רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר ש-"מערך האחסון המוטמע יספק לדואר ישראל פונקציונאליות, יכולות המשכיות עסקית, ביצועים גבוהים, גמישות ויעילות IT. המוצרים והשירותים שלנו יספקו לדואר ישראל מערכת גמישה וחדשנית, שתספק להם את הדרישות העסקיות עליהן רצו בחברה לענות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים