אפל שחררה את מערכת ההפעלה החדשה iOS 4.3 לבוחני בטה

העדכון החדש למערכת ההפעלה של אפל למחשבי iPad מאפשר להזין קלט במתכונת של "ריבוי נגיעות" - בכל חמש האצבעות ● מערכת ההפעלה החדשה מציעה חידושים גם למשתמשים במכשירי iPhone ונגני iPod Touch - ובכלל זה תמיכה ב-AirPlay עבור יישומים מצד שלישי ומערכת שמאפשרת למשתמשים ברשתות GSM להקים "נקודות אלחוט" אישיות עבור מכשירים אחרים ● iOS 4.3 תוצע להורדה לציבור הרחב לאחר שיושלמו מבחני הבטה

בעדכון החדש של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים שדרגה אפל (Apple) את התמיכה ב-"ריבוי נגיעות" – וכעת יכולים המשתמשים במחשבי iPad להזין קלט תוך שימוש בכל חמש האצבעות. כדי לשוב ישירות למסך הבית, למשל, ניתן לעשות תנועה של "צביטה" בכל חמש האצבעות.

"גרסת הבטה מאפשרת להתרשם מהמחוות החדשות של ריבוי הנגיעות למחשבי iPad", נכתב בהודעה שפורסמה למפתחים באתר האינטרנט של אפל. "אפשר לעשות תנועה של צביטה בארבע או חמש אצבעות כדי להגיע לדף הבית, להעביר את האצבע כלפי מעלה כדי להציג את סרגל ריבוי המשימות ולהעביר את האצבע שמאלה או ימינה כדי לעבור בין יישומים. אנו מציגים את היכולות האלה למפתחים לפני שחרורן לציבור הרחב כדי לאפשר למפתחים להבין כיצד פועלות מחוות אלה ביישומים שלהם".

מעריכים כי מערכת ההפעלה החדשה תשולב בדור הבא של מחשבי iPad, אשר יושק בשבועות הקרובים. אפל שחררה את מערכת ההפעלה החדשה iOS 4.3 לבוחני בטה ביום ה' האחרון והיא תוצע להורדה לציבור הרחב לאחר שיושלמו מבחני הבטה.

מערכת ההפעלה החדשה מציעה חידושים גם למשתמשים במכשירי iPhone ונגני iPod Touch – ובכלל זה תמיכה ב-AirPlay עבור יישומים מצד שלישי ומערכת שמאפשרת למשתמשים ברשתות GSM להקים "נקודות אלחוט" אישיות עבור מכשירים אחרים. כן צפויות יכולות חברתיות חדשות במסגרת שירות שמכונה Find My Friends.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים