Iway mobile וסלקום השיקו את קומודו – דיבורית לרכב שהיא גם סמארטפון

קונסולת הקומודו היא בעלת מסך מגע של 4.3 אינץ', התומך במולטי-טאץ', וכוללת יישומי תקשורת ותוכן, יישומי דרך, רדיו אינטרנטי, וגם מצלמה אחורית לרכב ● שירותי המכשיר דורשים חיבור סלולרי קבוע, שיסופקו על ידי מודם סלולרי שיותקן ברכב

Iway mobile וסלקום השיקו היום (א') את קונסולת הקומודו (COMODO) – דיבורית לרכב שהיא גם סמארטפון, שתשווק בלעדית בסלקום החל מהחודש הבא.

קונסולת הקומודו (נוחות באיטלקית) היא בעלת מסך מגע של 4.3 אינץ', התומך במולטי-טאץ', וכולל יישומי תקשורת ותוכן, יישומי דרך, רדיו אינטרנטי, וגם מצלמה אחורית לרכב להילוך אחורי. שירותי המכשיר דורשים חיבור סלולרי קבוע, שיסופקו על ידי מודם סלולרי שיותקן בקרבת המכשיר ברכב.

הקומודו פותח בישראל במשך כשלוש שנים על ידי חברת Iway mobile, השוכנת בבאר שבע ומעסיקה כ-220 עובדים, ובהשקעה פרטית של כ-6 מיליון דולרים. המערכת מבוססת על מעבד סמסונג 530 MHZ, המריץ את גירסת CE 5 של מערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט (Microsoft). הקונסולה כוללת גם נפח אחסון של 3 ג'יגה-בייט.

"קונסולת הקומודו היא מוצר ייחודי אשר פותח בישראל ומהווה פריצת דרך עולמית", אמר דני קנפו, מנכ"ל Mobile Iway. "קונסולת הקומודו מספקת לנהג ויושבי הרכב חוויית נסיעה שלא התנסינו בה מעולם. באמצעות עשרות אפליקציות, המספקות תוכן, מידע וחיבור און-ליין לאינטרנט, מקבלים יושבי הרכב את כל הדרוש להם כדי להפוך את השהות ברכב לחווייתית ופשוטה הרבה יותר ממה שהכרנו עד כה. מדובר במערכת תקשורת ותוכן המקיפה והעשירה ביותר בעולם והיא כוללת שירותים, תכנים ומידע בהיקף של פי עשרה ויותר בהשוואה לכל גאדג'ט ומוצר טכנולוגי אחר לרכב".

לדברי קנפו, חברת Mobile Iway השקיעה מאמץ ומשאבים ניכרים בפיתוח ממשק המשתמש על מנת שיהיה פשוט לתפעול, בטיחותי ונוח לשימוש. הממשק פותח על פי עקרון 2 Click Away, כך שכל שירות או תוכן מבוקש יוצג בפני המבקש באמצעות שתי נגיעות בלבד על מסך המגע. קונסולת הקומודו תוכננה תוך הקפדה רבה על בטיחות הנהג. הדגש על הבטיחות בא לידי ביטוי החל מחיבור קבוע של המכשיר לרכב, תצוגת מסך גדולה, דיבורית עם חיוג מהיר, אפליקציות ייחודיות כגון "כבישים אדומים" (מסוכנים), "עוזר אישי" (מענה אנושי), ושירות "לחצן מצוקה" וכלה בחסימת שימושים בתכנים מסוימים במהלך נסיעה – גלישה באינטרנט באמצעות הדפדפן, צפייה בתוכני וידאו, קריאת וכתיבת הודעות SMS ועוד.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק סלקום, "קונסולת הקומודו היא מוצר תוכן ייחודי שהיינו שותפים לפיתוח שלו החל משלב הרעיון. חיבור הרכב לעולם האינטרנט הוא מגמה עולמית ואך טבעי שסלקום תיקח חלק במהפכה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים