מוזילה חסמה סרגל כלים של סקייפ עקב באגים

לאחר שנמצא אחראי ליותר מ-40 אלף קריסות של דפדפן פיירפוקס בשבוע האחרון, חסמה מוזילה את סרגל הכלים של סקייפ באופן זמני ● עם זאת, מוזילה מאפשרת למשתמשים שרוצים בכך להסיר את החסימה

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

מוזילה (Mozilla) הודיעה בסוף השבוע, כי היא הוסיפה את סרגל הכלים של סקייפ (Skype) – תוסף Skype Toolbar – ל-Firefox Blocklist – רשימת התוספים החסומים של דפדפן פיירפוקס (Firefox). החסימה בוצעה לאחר שמוזילה קבעה, כי קיימים בו באגים.

למשתמשים שהתקינו את תוסף Skype Toolbar תישלח הודעה על חסימת התוסף ותוצע להם האפשרות להסיר את החסימה, אם יחפצו בכך. עם זאת, הסרת החסימה אינה מומלצת.

על פי הצוות במוזילה שמופקד על התוספים, אחראי תוסף Skype Toolbar ליותר מ-40 אלף קריסות של פיירפוקס בשבוע האחרון, והוא סומן כאחד הגורמים העיקריים לקריסות של דפדפן Firefox 3.6.13. מלבד בעיות היציבות, טוענים במוזילה, כי הקוד של התוסף אינו יעיל ועשוי להאט את קצב העיבוד של דף האינטרנט עד פי 300.

"אנחנו מאמינים, כי התוסף עלול ליצור למשתמשים בעיות של ממש, ומשום כך החלטנו לחסום אותו", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של מוזילה.

תוסף Skype Toolbar משולב בחבילת התוכנה של סקייפ למחשבים אישיים, כך שייתכן שאלה שהתקינו את החבילה הזו כלל לא מודעים לעובדה שהתוסף מותקן בדפדפן שלהם.

ממוזילה נמסר, כי אנשיה פנו למפתחי התוסף בחברת סקייפ על מנת למצוא פיתרון. לאחר שהבעיות ייפתרו, תבוטל החסימה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים