הזוכה בכרטיס שי של 10,000 דולרים לחנות iTunes אמרה "לא, תודה" – וניתקה את השיחה

גייל דייוויס קיבלה עוד אחת מהשיחות שמבשרות על זכייה בפרס, חשבה שעובדים עליה - וטרקה את הטלפון ● אולם הפעם מדובר היה בזכייה אמיתית - ב-10,000 דולרים לקניות ב-iTunes ● הסיבה: בנותיה של דייוויס הורידו את היישום ה-10 מיליארד

מה אתם עושים כשאתם מקבלים שיחת טלפון שמתחילה כך: "שלום, מדבר פלוני אלמוני, ורציתי לבשר לך שזכית בפרס…?" ב-99.9% מהמקרים אתם בוודאי אומרים "לא, תודה", ופשוט מנתקים את הטלפון.

זה בדיוק מה שעשתה גייל דייוויס מאורפינגטון שבמחוז קנט, בריטניה, כשצלצלו לבשר לה שזכתה בכרטיס מתנה בערך של 10,000 דולרים לחנות iTunes של אפל (Apple). היא אמרה בנימוס אנגלי: "תודה רבה, אני לא מעוניינת", וטרקה לאפל את הטלפון בפרצוף – כך סיפרה לאתר cultofmac.com. לדבריה, "חשבתי שזו מתיחה".

מסתבר ששתי בנותיה של דייוויס, בנות 14 ו-17, הורידו בשבת בבוקר כמה יישומים, ואחד מהם – הגרסה החינמית של המשחק Paper Glider – היה, למרבה מזלה, ההורדה ה-10 מיליארד. זו זיכתה את המשפחה בכרטיס שי של 10,000 דולרים לחנות iTunes.

"הבנות ירדו מייד למטה ואמרו לי שלא עבדו עלי", סיפרה דייוויס, "ומיד נתקפתי פאניקה". לדבריה, היא התקשרה מייד לאפל, אולם הגיעה למישהו במוקד התמיכה של החברה שלא הצליח לסייע לה. "ככל שחשבתי על זה יותר, הבנתי שזו הייתה שיחה אמיתית", אמרה. "הבנות כבר היו ממש עצבניות. הן לעולם לא היו סולחות לי. הן היו זוכרות לי את זה לנצח".

אולם, אפשר להגיד שה-"נצח" שלה נעשה מתוק יותר כמה שעות אחר כך, שהגיעה עוד שיחה מאפל – הפעם מאחד מעמיתיו למשרד של אדי קיו, סגן הנשיא של אפל ל-iTunes. קיו לא התקשר לדיוויס בעצמו בפעם השנייה, מאחר שהוא היה זה שהתקשר אליה בפעם הראשונה – וכאמור, "זכה" ממנה לטריקה.

סוף טוב – הכול טוב, ועכשיו יכולות דייוויס ובנותיה להוריד יישומים ותכנים כמעט כאוות נפשן. בעצם, אם חושבים על זה – לא ממש, כי כדי להוריד יותר מ-300 אלף יישומים צריך קצת יותר מ-10,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים