HP ומיקרוסופט הציגו פורטפוליו חדש של מערכות משולבות

החברות הכריזו על מערכות חדשות המפחיתות מורכבות ועלות בפרויקטי מחסני נתונים, בינה עסקית, קונסולידציה וניהול דואר אלקטרוני ● מארק פוטר, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום שרתים סטנדרטיים ותוכנה ב-HP: "המערכות המשולבות של HP ומיקרוסופט יאפשרו ללקוחות לספק את המידע מהר יותר, ובכך להקטין את מידת סיכון ולקצץ עלויות"

החברות HP ומיקרוסופט (Microsoft) הציגו פורטפוליו חדש של מערכות משולבות, שמאגדות את היישום, את תשתית התוכנה והחומרה הדרושה לו וכלים תומכים לפרודוקטיביות אישית. המערכות, שמסופקות ללקוחות כשהן מותקנות ומוגדרות מראש, מאפשרות להגדיל את התפוקה בארגון באמצעות יישומים מתאימים, תוך כדי הקטנת המורכבות והעלות הכרוכה בהטמעת יישומים אלה וניהולם.

המערכות המשולבות של HP ומיקרוסופט הן תולדה של שיתוף הפעולה הנרחב בין החברות בתחום המו"פ, ומלוות בשירותי ייעוץ ותמיכה משלימים. התוצאה הינה קיצור משך ההטמעה, לעיתים משבועות וחודשים לכדי שעות ספורות.

המערכות המשולבות בפורטפוליו החדש כוללות את HP Enterprise Data Warehouse Appliance – פתרון שלם למחסן נתונים ארגוני, פתרון הבינה העסקית HP Business Decision Appliance – המבוסס Microsoft SQL Server ,Microsoft SharePoint Server  ו-Microsoft PowerPivot, פתרון דואר אלקטרוני בשם HP E5000 Messaging System המבוסס Microsoft Exchange Server 2010 ו- HP Business Data Warehouse Appliance – מחסן נתונים שלם לעסקים קטנים ובינוניים, שמציע פונקציונליות מלאה ותפעול פשוט.

כמו כן מציעות החברות את HP Database Consolidation Appliance – המאפשר לארגונים לבצע קונסולידציה של מאות מסדי נתונים לתוך ענן אחסון פרטי יחיד, בדינמיות מלאה ותמיכה בשירות עצמי. הפתרון צפוי להיות זמין במחצית השנייה של השנה.

מארק פוטר, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום שרתים סטנדרטיים ותוכנה ב-HP, מסר כי "הלקוחות מחפשים לקצר את משך ההטמעה ולהאיץ את קבלת ההחלטות. המערכות המשולבות של HP ומיקרוסופט יאפשרו ללקוחות לספק את המידע מהר יותר, ובכך להקטין את מידת סיכון ולקצץ עלויות".

לדברי טד קומרט, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הפלטפורמות העסקיות במיקרוסופט, "מיקרוסופט ו-HP מסייעות לאנשי IT להילחם באויבים הכי מרים שלהם: זמן ומורכבות. עם המערכות המשולבות שלנו, נסייע להם להביא את המידע העסקי הקריטי ליעדו בדיוק בזמן הנחוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים