תחרות חדשה של גוגל: ילדים יעצבו את השרבוט שיופיע בעמוד הבית

השרבוט, או Doodle, שייבחר כזוכה יכניס לכיס יוצריו מלגת לימודים בסך 15 אלף דולרים, בנוסף למענק בשיעור 25 אלף דולרים שיועבר לבית הספר בו הוא לומד ● 40 הדודלים שיגיעו למקומות הראשונים יזכו את יוצריהם בביקור בניו-יורק וכן בביקור של אנשי גוגל בעירם

גוגל (Google) הכריזה השבוע על תחרות Doodle 4 Google, תחרות בה יוכלו ילדים עד גיל 18 לנסות ליצור בעצמם, או בעזרת חברים, את הדודל שיוצג בעמוד הבית הראשי של ענקית החיפוש לאחר סיום התחרות. התחרות פתוחה לילדי בתי הספר בארצות הברית, והדודל שייבחר כזוכה יכניס לכיס יוצריו מלגת לימודים בסך 15 אלף דולרים בנוסף למענק בשיעור 25 אלף דולרים שיועבר לבית הספר בו הוא לומד.

המוטיב הראשי של התחרות הפעם הוא "מה אני ארצה לעשות יום אחד…". הורים יכולים לרשום את ילדיהם לתחרות בכוחות עצמם, באופן ישיר, ובמקביל יכולים בתי ספר להירשם כגוף ולהעביר כל כמות של דודלים שהם רוצים לתחרות. הרישום יתבצע עד ה-2 במרץ, והעברת הציורים חייבת להסתיים עד ל-16 באותו חודש. 40 הדודלים שיגיעו למקומות הראשונים יזכו את יוצריהם בביקור בניו-יורק וכן בביקור של אנשי גוגל בעירם. כל היצירות הללו יוצגו בתערוכה מיוחדת במוזיאון וויטני לאומנות אמריקאית.

צוות השופטים יורכב מעובדי גוגל וכמה אורחים, כולל שחקנית הקולנוע והבמאית וופי גולדברג, יוצר גארפילד, ג'ים דייוויס, וכן המחליק על הקרח איוון ליסאק, שזכה במדליית זהב באולימפיאדה האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים