טיקל נטוורקס הטמיעה מערכת תקשורת IP ו-Call Center בחוגלה קימברלי; ההיקף: 200 אלף שקלים

המערכת שהוטמעה מבוססת על מרכזיית ה-Crystal Clear שפיתחה טיקל נטוורקס ● היא מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות ● בין תכונותיה של המערכת: הודעות מאוחדות, נתב שיחות, IVR והקלטה של שיחות

טיקל נטוורקס הודיעה הבוקר (ג'), כי הטמיעה מערכת תקשורת מבוססת IP ו-Call Center בחוגלה קימברלי. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

המערכת שהוטמעה מבוססת על מרכזיית ה-Crystal Clear שפיתחה טיקל נטוורקס. היא מאפשרת העברת שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט ורשתות פנים ארגוניות. בין תכונותיה של המערכת: הודעות מאוחדות, נתב שיחות, IVR והקלטה של שיחות. בנוסף, ביכולתה לשמש כמערכת Call Center למערכי שירות לקוחות וכמערכת Broadcasting להפצת הודעות.

אלכס ארגוב, מנכ"ל טיקל נטוורקס, אמר שהתקנת המערכת תחסוך לחוגלה קימברלי סכומי כסף נכבדים מדי שנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמי

    המערכת שהוטמעה מבוססת על מרכזיית ה-Crystal Clear שפיתחה טיקל נטוורקס???? אם ככה הם מפרסמים את המערכת שלהם יש לתבוע אותם על שימוש באסטריסק שהוא קוד פתוח. לנכס לעצמם מערכת זאת זה ממש גניבה.

אירועים קרובים