נפתרה התקלה הארצית בבזק שגרמה לשיבושים בקבלת ובהוצאת שיחות

לקוחות של בזק באזורים נרחבים בארץ לא יכלו להוציא ולקבל שיחות או להתקשר לטלפונים קוויים ממכשירים ניידים ● כמו כן, דיווחו לקוחות, כי התקשרו ליעד אחד והגיעו ליעד אחר וכי המענה בשירותים של בזק, דוגמת 144, "הזוי ומשובש" ● מבזק נמסר, כי "זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בתקלה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית"

*** הידיעה עודכנה ביום ג', 14:25 ***

תקלה ארצית ברשת הטלפונים של בזק גרמה הבוקר (ג') לקשיים בקבלה ובהוצאה של שיחות – ולתלונות של לקוחות החברה עקב כך. מבזק נמסר בשעות הצהריים, כי שירות הטלפוניה חזר לסדרו, וכי ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות. "זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בתקלה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה".

בעקבות התקלה, לקוחות לא יכלו להתקשר מטלפונים ניידים לקוויים, בתי עסק לא יכולים ליצור קשר עם חברות אשראי, קווי 1-800 הושבתו ושיחות לא הגיעו ליעדן – אלא ליעדים אחרים. כך, קוראת של אנשים ומחשבים שהתקשרה למערכת העיתון דה מרקר (TheMarker) – הגיעה למערכת ישראל היום. קורא אחר סיפר, כי "אין אפשרות להוציא שיחות. יש צלצול של שיחות נכנסות, אבל לא שומעים כלום. כשמתקשרים ל-144, ל-199 או ל-166 מקבלים מענה קולי הזוי ומשובש".

בזק, כאמור, אישרה את הדברים. במהלך הבוקר נמסר מהחברה, כי "עקב תקלה ברשת הטלפוניה של בזק ייתכנו שיבושים חלקיים בקבלה והוצאת שיחות". עם זאת, לפי החברה, "רשת האינטרנט פועלת באופן מלא וללא כל הפרעה". בבזק התנצלו על אי הנוחות "ופועלים לפתרון במהירות הרבה ביותר". בשעות הצהרים המוקדמות מסרה החברה, כי "בשלב זה, התקלה משפיעה על כמחצית מלקוחות בזק, שאינם יכולים להוציא חלק מהשיחות, ובעיקר אל מחוץ לרשת החברה. מרבית שיחות הטלפון בתוך רשת בזק פועלות באופן תקין". בסביבות השעה 13:00 טופלה התקלה לחלוטין.

השיבושים בפעילות קווי בבזק הגיעו לאחר שלפני חודשיים אירעה תקלה חמורה בסלקום, שהוגדרה על ידי החברה כ-"תקלה החמורה בתולדותיה". לקוחות של החברה לא יכולים היו אז לקבל ולהוציא שיחות במשך שעות ארוכות, וכן נרשמו שיבושים בשליחת ובקבלת הודעות SMS. התקלה ברשת סלקום תוקנה לאחר כיממה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dani Tal

    ממש לא, הכל עניין של ניהול איכות. צריך אבל לציין שבזק קיימת יותר שנים מסלקום ולזכור את כל השנים שחלפו ללא תקלה. אם הם יישמו את מעגל האיכות כחלק מתרבות הניהול שלהם יוכלו למנוע מצבים כאלו בעתיד.

  2. ראובן טימור

    יש כאן קונספירציה ברורה.. קודם סלקום ועכשיו בזק מישהו שלא אוהב את ישראל מנסה לבדוק איך לעשות לנו בלאגן ולהפתיע אותנו- ותוך כדי כך להפיל לנו את כל הטלפונים... שימו לב - צריך להערך לתוהו ובוהו

אירועים קרובים