סופר-פארם הקימה מערך רכש מקוון באמצעות פתרונות של סטור נקסט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

עם השלמת הפרויקט, שהתבסס על פורטל הספקים ושירותי ה-B2B של סטור נקסט, מנהלת כיום סופר-פארם קשרי עבודה באיכות ושקיפות מלאה עם כ-120 ספקים ברשת ● הפתרונות שהוטעמו מאפשרים לה להעביר מידע יומיומי דוגמת ביצוע הזמנות ועדכונן, סטטוס משלוחים וטיפול בתהליכי העברת חשבונית אספקה

רשת סופר-פארם השלימה הקמת מערך רכש מקוון, המשמש את ספקי חנויות הרשת ובתי המרקחת על בסיס פורטל הספקים ושירותי ה-B2B של חברת סטור נקסט. הרשת החלה ביישום פתרונות סטור נקסט לפני כשנה וחצי, וכעת הושלם השלב האחרון בפרויקט, עם הטמעת ספקי בתי המרקחת של סופר פארם וספקי המותג הפרטי Life לעבודה מקוונת מלאה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים.

עם השלמת הפרויקט, מנהלת כיום סופר-פארם קשרי עבודה באיכות ושקיפות מלאה עם כ-120 ספקים, המהווים כמחצית מהספקים ברשת. אלה עובדים בצורה אינטגרטיבית מלאה End To End ממערכת ה-ERP שלהם למערכות סופר-פארם. שאר הספקים עובדים באמצעות פורטל הספקים של סטור נקסט, הפועל במודל של תוכנה כשירות (SaaS).

כמו כן, הפתרונות שהוטעמו מאפשרים לסופר-פארם להעביר מידע יומיומי דוגמת ביצוע הזמנות ועדכונן, סטטוס משלוחים וטיפול בתהליכי העברת חשבונית אספקה.

לדברי גיל ציפורי, מנהל מערכות המידע של סופר-פארם, "העברת כלל תהליכי הרכש והלוגיסטיקה שלנו למודל מקוון מהווה קפיצת מדרגה בניהול הקשר של הרשת וספקיה ובייעול שרשרת האספקה. כלל תהליכי הרכש מתעדכנים בצורה אוטומטית במערכות המידע של סופר-פארם". הוא הוסיף, כי "שירותי ה-B2B ופורטל הספקים של סטור נקסט מהווים כלי קישור משמעותי ומרכזי בתהליכי העבודה מול הספקים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שנה וחצי?

    שנה וחצי? עובדים על זה חמש שנים ועד כה חצי מהספקים?

אירועים קרובים