חוקרים צופים כי ההכנסות של טוויטר מפרסום יגדלו פי שלושה

על פי הנתונים שפרסמה חברת המחקר eMarketer הסתכמו בשנה שעברה ההכנסות של טוויטר מפרסום ב-45 מיליון דולרים והשנה הן עשויות להסתכם ב-150 מיליון דולרים ● בשנת 2012 עשויות ההכנסות מפרסום להגיע ל-250 מיליון דולרים ● בחודש שעבר הוערך שווייה של חברת טוויטר בסכום של 3.7 מיליארד דולרים ובחודש ספטמבר הגיע מספר המשתמשים בשירות ל-175 מיליון

רגע עם טוויטר

ההכנסות של טוויטר (Twitter) מפרסום יגדלו השנה פי שלושה ועשויות להגיע בשנת 2012 לסכום של 250 מיליון דולרים – צופים בחברת המחקר eMarketer. זאת לאחר שבחודש שעבר הוערך שווייה של חברת טוויטר בסכום של 3.7 מיליארד דולרים (במסגרת עסקה בה הושקעו בחברה 200 מיליון דולרים), ובחודש ספטמבר הגיע מספר המשתמשים בשירות ל-175 מיליון.

בתקופה האחרונה גואה הפעילות בשוק המשני, נוכח הביקוש הרב מצד משקיעים לנתחים מחברות המדיה החברתית שעדיין לא הנפיקו מניות לציבור בבורסה הרשמית. חברת LinkedIn בחרה כבר חתמים ומתכננת הנפקה ראשונית של מניות לציבור בהמשך השנה הנוכחית, על פי דיווחים שפורסמו בתחילת השנה.

חברת טוויטר הוקמה בשנת 2006 אך החלה לפרסם מודעות בתשלום רק באמצע השנה שעברה. על פי הנתונים שפרסמה חברת המחקר eMarketer הסתכמו בשנה שעברה ההכנסות של טוויטר מפרסום ב-45 מיליון דולרים והשנה הן עשויות להסתכם ב-150 מיליון דולרים, לאחר שהופעל מנגנון לפרסום בשירות עצמי, בדומה למנגנונים שפועלים בגוגל (Google) ובפייסבוק (Facebook).

ההכנסות של גוגל מפרסום הסתכמו בשנה שעברה בכ-29 מיליארד דולרים, ואילו ההכנסות של פייסבוק מפרסום הסתכמו בשנה שעברה ב-1.9 מיליארד דולרים, על פי eMarketer.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים