אורנג': לקוחות ביג-טוק יוכלו לשלוח SMS גם כשנגמרה להם היתרה

השירות החדש מאפשר ללקוחות ביג-טוק לשלוח הודעת SMS למספר אורנג' אחר ללא תשלום, ומספר היעד יקבל הודעה: "please call me back" ● השירות פעיל כאשר יתרת הלקוח נמוכה משקל אחד, ומאפשר עד שלוש הודעות בין טעינה לטעינה ● ההודעה שנשלחת היא גנרית ואינה ניתנת לשינוי על ידי הלקוח

רבעון מעורב לפרטנר

אורנג' השיקה היום (ד') שירות חדש ללקוחות ביג-טוק, המאפשר להם ליצור קשר עם לקוח אורנג' אחר גם כשאין להם יתרה כספית בכרטיס החיוג. השירות החדש מאפשר ללקוחות ביג-טוק לשלוח הודעת SMS למספר אורנג' אחר ללא תשלום, ומספר היעד יקבל הודעה: "please call me back".

השירות פעיל כאשר יתרת הלקוח נמוכה משקל אחד, ומאפשר עד שלוש הודעות בין טעינה לטעינה. כמו כן, ההודעה שנשלחת היא גנרית ואינה ניתנת לשינוי על ידי הלקוח.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת שיווק תוכן ומנועי צמיחה בפרטנר, ציין, כי "אנו רואים חשיבות רבה בטיפוח קהל לקוחות ה-pre-paid. בהמשך למהלך כולל בשוק, שבו השקנו מגוון תוכניות חדשות עם יכולת שליטה בהוצאות, תוכניות עם מחירים מוזלים ללא דמי שימוש וללא התחייבות, זהו שירות חדשני ובלעדי נוסף ללקוחות ביג-טוק של אורנג', המאפשר לשמור על קשר בכל מצב ולספק מענה גם כאשר ללקוח הסתיימה היתרה בכרטיסו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים