גוגל הגדילה ב-2010 את הוצאות השדולה בוושינגטון

החברה השקיעה אשתקד בשדולה שפועלת לקידום ענייניה כ-5.2 מיליון דולרים, לעומת כארבעה מיליון ב-2009 ● מיקרוסופט השקיעה ב-2010 בשדולה שלה קרוב לשבעה מיליון דולרים, אינטל - 3.7 מיליון, אפל - 1.6 מיליון ופייסבוק - "רק" 350 אלף דולרים

גוגל (Google) השקיעה ב-2010 סכומים גדולים יותר בהפעלת שדולה בוושינגטון, לקידום ענייניה מול הרשויות האמריקניות.

על פי נתונים רשמיים שפורסמו בוושינגטון, הסתכמו ב-2010 הוצאות השדולה של גוגל ב-5.16 מיליון דולרים, בהשוואה ל-4.03 מיליון ב-2009. בין השאר, עסקו השתדלנים של גוגל בחופש של האינטרנט מול מזכירת המדינה האמריקנית, הילרי קלינטון, וכן במיחשוב ענן, קניין רוחני, פרטיות נתונים והסמכת תוכנות באישור מיוחד שיאפשר לרשויות המדינה לרכוש אותן.

הוצאות השדולה של פייסבוק (Facebook), לעומת זאת, הסתכמו ב-2010 ב-351,390 דולרים, אולי כדי להרגיע חברי קונגרס שחוששים לפרטיות. מיקרוסופט (Microsoft) השקיעה אשתקד בשדולה שלה 6.91 מיליון דולרים, אפל (Apple) הוציאה 1.61 מיליון ואילו אינטל (Intel) השקיעה בשנה שעברה בשדולה שלה 3.68 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים