מיקרוסופט וסאפ הציגו את פלטפורמת Duet Enterprise

הגרסה החדשה מאפשרת למפתחים לשלב תפקודים של סאפ באמצעות SharePoint על מנת להציע יישומים ידידותיים למשתמש ● היכולות העיקריות שלה כוללות ניהול מערכות, כניסה אחודה, אימות זהות וניהול משתמשים, ניהול מחזור חיים של נתונים ומיפוי של דגמי נתונים

פלטפורמת Duet Enterprise, שמיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP) השיקו שלשום (ג'), מאפשרת ללקוחות סאפ להציג תפקודים בממשקים המוכרים של מיקרוסופט – בדיוק כמו הגרסה הראשונה של Duet, שהושקה ב-2005. עם זאת, הפעם הביצועים אמורים להיות טובים יותר מאשר בגרסה הראשונה.

לדברי מאט טאוארס, מנהל מחלקת סאפ בחברות אקסנצ'ר (Accenture) ו-Avande, בגרסה הקודמת היו הדרישות להתאמה מיוחדת של הארכיטקטורה מאחורי הקלעים גבוהות מדי. "פרויקטים רבים השתבשו משום שבכל ארגון הארכיטקטורה שונה", הסביר. לדבריו, "פלטפורמת Duet Enterprise מציעה ארכיטקטורת ייחוס ומאפשרת להשקיע את מרבית המשאבים במציאת פתרונות לבעיות עסקיות".

בעוד שפלטפורמת Duet המקורית נסמכה על שרת אקסצ'יינג' (Exchange) של מיקרוסופט, כוללת פלטפורמת Duet Enterprise ממשקים סטנדרטיים של "שערי פרויקטים" ומאפשרת להציע תפקודים של סאפ באמצעות SharePoint 2010 ואופיס 2010 (Office 2010).

היכולות העיקריות שלה כוללות ניהול מערכות, כניסה אחודה, אימות זהות וניהול משתמשים, ניהול מחזור חיים של נתונים ומיפוי של דגמי נתונים. התהליכים והדו"חות של סאפ מוצגים במוצרים של מיקרוסופט, ואת הפרופילים של SharePoint "MySite" אפשר להעשיר בנתונים מיישומי משאבי אנוש של סאפ.

בחברת Sandvik Tooling נעזרו בגרסת הבטה של פלטפורמת Duet Enterprise כדי להציג תהליכים של אישור חשבוניות באמצעות SharePoint. היתרון הגדול, על פי נבזט ארטן, מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, נובע מכך שהעובדים במחלקת הכספים שאינם שולטים במערכות סאפ יכולים לטפל כעת בחשבוניות חריגות.

"אנחנו יכולים להעניק גישה קלה באמצעות לוח הפיקוד של SharePoint, מבלי לדרוש מהמשתמשים לגשת ישירות ליישומי סאפ", הסביר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים