יאהו! הקימה קבוצת מחקר לפיתוח טכנולוגיות פרסום חדשות

מטרתה של Yahoo! AdLabs היא לעסוק במחקר שיפתח ויציע טכנולוגיות חדשות להטמעת מוצרי פרסום דיגיטליים, ולבנות כלים לשיפור הפרסום ברחבי הרשת

יאהו! (!Yahoo) הכריזה השבוע על הקמת Yahoo! AdLabs, קבוצת מחקר שתפעל במסגרת מעבדות החברה. הקבוצה הוקמה במטרה להתמקד במחקר שיפתח ויציע טכנולוגיות חדשות להטמעה בתחום מוצרי הפרסום הדיגיטליים, ולבנות כלים שישווקו על ידי החברה למי שירצה לשפר את הפרסום שלו ברחבי הרשת. על פי החברה, בכוונתה לשלב בין הקפדה על בחינת נתונים מדעיים המושגים באמצעות סקרים ובדיקת שונות עם היכולת להבין את הצרכים המעשיים של הסוחרים והמוכרים בשוק.

במקביל להכרזה על AdLabs, שיחררה יאהו! גם תוצאות סקר שערכה לגבי פרסום מקוון בתעשיית הקמעונאות. במחקר בדקה יאהו! את ההשפעות של מדדים שונים וכן מה יכולות להיות ההשפעות של מנופים שונים וחדשים בהם ניתן להשתמש.

כך, למשל, התברר שלקוחות שמתגוררים במרחק של עד חמישה קילומטרים מהחנות, מייצגים כ-11% מהקהל שצופה בפרסומות שלה, אבל בכל מה שקשור לקניות בפועל בחנות – הם אחראים ללא פחות מ-56% מההכנסות. כמו כן נמצא שההחזר על ההשקעה במודעות גבוה הרבה יותר – עד פי חמישה – עבור לקוחות שמתגוררים במרחק של עד חמישה ק"מ מהחנות מול לקוחות שמתגוררים עד למרחק של כ-15 ק"מ מהחנות.

לפי AdLabs, מראות התוצאות הללו את החשיבות של עריכת קמפיינים מקומיים וכן את ההכרח של המשווקים והמוכרנים להשתמש במתודולוגיות חדשניות ובדוקות היטב בכדי לדעת להשתמש במדדים החדשים הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים