ארה"ב: חיפש רוצח שכיר בפייסבוק ומצא בלש משטרה

קורי כריסטיאן אדמס בן ה-19 מווסטצ'סטר שבפנסילבניה פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו בו ביקש למצוא רוצח שכיר שיחסל בחורה אותה הוא אנס ● אדמס אף קבע פגישה עם מישהו שלדעתו יכול היה לסייע לו בחיסול, אך לרוע מזלו, הסתבר שהמישהו הזה הוא לא אחר מאשר סטאן בילי, בלש ממשטרת ווסטצ'סטר

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

בחור צעיר מווסטצ'סטר שבפנסילבניה הודה בסוף השבוע בכמה אישומים שעשויים לשלוח אותו לכלא ל-11 עד 22 שנות מאסר. אחד מהאישומים הוא אונס. הוא אף שכלל את פשעיו כשניסה להשתמש בפייסבוק כדי למצוא רוצח שכיר שיחסל את קורבנו.

כפי שפרסם העיתון המקומי של מחוז צ'סטר, ה-Daily Local News, קורי כריסטיאן אדמס בן ה-19 אנס אישה בחודש יוני האחרון. מכל מקום, לאחר שהתעמתה איתו בשיחת טלפון לאחר האונס, כך טוענת התביעה, החליט אדמס לטפל בעניין: הוא פרסם פוסט בדף הפייסבוק (Facebook) שלו שאומר בערך: "יש לי 500 על ראש של בחורה. מי רוצה? אפשר ליצור קשר כל הזמן".

כל-כך היה דחוף לאדמס למצוא רוצח שכיר באמצעות פייסבוק, שהוא אפילו קבע פגישה עם מישהו שלדעתו יכול היה לסייע לו בחיסול. לרוע מזלו, הסתבר שהמישהו הזה הוא לא אחר מאשר סטאן בילי, בלש ממשטרת ווסטצ'סטר. אדמס אכן הגיע לפגישה, אבל בילי סיפר בבית המשפט, שאדמס מיהר לשוב לפייסבוק כדי לפרסם הודעה פלילית נוספת, שתוכנה הפעם היה: "מוכרח לגמור אותה עכשיו".

לפני המשפט, נשלח אדמס לאבחון, כדי לבדוק אם הוא משתייך לקטגוריה של פושעי מין אלימים. לא אדמס, ואף לא הסניגור שלו, לא נתנו איזשהו הסבר חוץ מהודאה לקונית באשמה במהלך השימוע הראשוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים