נס תספק מערכת אימון וסימולציה למדינה זרה; ההיקף הכספי: כ-16 מיליון דולרים

הפתרון יתבסס על מערכת השליטה והבקרה של נס, ICCS, שיושמה על ידיה באותה מדינה, ועל מוצר סימולציה ● המדובר במערכת כוללת לשליטה ובקרה, המשלבת וממזגת תמונות מצב מזרועות צבאיות שונות ● מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות של נס טכנולוגיות: "מערכת האימון והסימולציה שלנו משפרת במידה משמעותית את הביצועים ותהליך קבלת ההחלטות של קצינים במצבי אמת"

נס טכנולוגיות (Ness) תספק מערכת אימון וסימולציה למרכז השליטה והבקרה הלאומי של מדינה זרה. הפתרון יתבסס על מערכת השליטה והבקרה של נס, ICCS (ר"ת Integrated Command and Control System) שיושמה על ידיה באותה מדינה החל ממאי 2008, ועל מוצר סימולציה. החוזה נחתם על ידי היחידה העסקית של נס העוסקת בתחומי בטחון ובטחון פנים והיקפו הכספי עומד על כ-16 מיליון דולרים.

מרכז השליטה והבקרה הלאומי יספק למשרד ההגנה ולכוחות הביטחון של המדינה הזרה תמונת מצב משולבת מבצעית בזמן אמת, לצורך קבלת החלטות ותכנון מבצעי אופטימליים, הן בזמן שלום והן בעת משבר. מערכת האימון החדשה תשמש לאימון הקצינים הבכירים של המרכז, תוך שימוש בתרחישים דומים לעולם האמיתי במטרה להדריך את הקצינים במצבים עמם הם עשויים להתמודד.

ICCS היא מערכת כוללת לשליטה ובקרה המשלבת וממזגת תמונות מצב מזרועות צבאיות שונות (יבשה, אוויר, ים וכדומה), שירותי מודיעין, ארגונים לוגיסטיים ועוד. המערכת מספקת את יכולות הקישוריות הנדרשות לשיתוף אוטומטי של מידע מבצעי בקרב היחידות והארגונים השונים.

ICCS משפרת את התכנון המבצעי באמצעות איסוף, סינון ומיזוג נתונים, וכן באמצעות שימוש בכלים תומכי החלטות לצורך תכנון מבצעי אופטימלי. כמו כן, היא מאפשרת הפצה מהירה ומדויקת של פקודות, דו"חות ונתונים וכן קבלת דו"חות מצב ודו"חות מיקום של הכוחות באמצעות רשתות תקשורת מאובטחות בזמן אמת. המערכת גם מבצעת בקרה על ביצוע הפקודות המשוגרות על ידי מרכזי השליטה ליחידות השונות.

לדברי מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות של נס טכנולוגיות (Ness TSG), "בעקבות היישום והפריסה המוצלחים של מרכז השליטה והבקרה הלאומי, מתחיל משרד ההגנה במדינה הזרה בתהליך אימון פרואקטיבי מתקדם, תוך שימוש במערכת האימון והסימולציה. מערכת האימון והסימולציה שלנו משפרת במידה משמעותית את הביצועים ותהליך קבלת ההחלטות של קצינים במצבי אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים