One1 הטמיעה מערכת Windchill בחברת פנטאלום; ההיקף הכספי: 150 אלף שקלים

חברת הקלינטק יישמה את המערכת בשלב מוקדם מאוד, במטרה לקצר את זמן ההגעה לשוק עם מוצריה ● זאת, על ידי יישום תהליכים אוטומטיים קצרים, שיתוף ואינטגרציה ארגונית פנימית בין אנשי הפיתוח, ההנדסה, התפעול והשיתוף החיצוני עם ספקיה

קבוצת One1 הטמיעה בחברת הקלינטק הישראלית פנטאלום את מערכת ה-PLM (ניהול מחזור חיי מוצר) Windchill מבית PTC, שמיוצגת ומיושמת בישראל על ידי One1. זמן ההטמעה של המערכת החדשה ארך כחודש ימים. היקף הפרויקט עומד על 150 אלף שקלים.

פנטאלום, הפעילה בתחום אנרגיית הרוח, יישמה את המערכת בשלב מוקדם מאוד, במטרה לקצר את זמן ההגעה לשוק עם מוצריה (TTM). זאת, על ידי יישום תהליכים אוטומטיים קצרים, שיתוף ואינטגרציה ארגונית פנימית בין אנשי הפיתוח, ההנדסה, התפעול והשיתוף החיצוני עם ספקיה.

עופר פלאוט, סמנכ"ל הפעילות ב-One1, אמר, כי המערכת "מספקת לפנטאלום עבודה בזמן אמת על כל תכולת המידע העדכני ביותר של המוצרים ובסטנדרטיים המקובלים בתעשייה. יישום המערכת יאפשר לחברה לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות ולקצר את סבבי הפיתוח, על מנת להפחית עלויות ולצמצם את זמן ההגעה לשוק".

עמיר גלוקמן, מנהל שרשרת האספקה ומערכות המידע בפנטאלום, אמר, כי המערכת "תספק פתרון רחב וגמיש לניהול כולל של תיקי ועצי המוצר (BOM), ניהול קבצי תיב"ם mCAD ו-eCAD, ניהול פריטי יצרנים וספקים (AML/AVL), ממשק למערכת ה-ERP, כמו גם QAD APPS וניהול תהליכים פרו-אקטיביים מובנים, שיאפשרו זרימת מידע מהירה לאורך תהליכי הפיתוח והעברה לייצור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים