אבטיפוס של דמות וירטואלית לקונסולות Xbox מחקה את המשתמש המקורי
מיקרוסופט פיתחה אבטיפוס ראשוני של דמות וירטואלית שיכולה לצחוק, לנחור ולהיראות כמו המשתמש המקורי ● כדי להפעיל אותה יש להצטייד בבקר Kinect של Xbox
מדענים ממעבדות מיקרוסופט (Microsoft) פיתחו אבטיפוס ראשוני של דמות וירטואלית למשחקי Xbox. ניתן להתאים את הדמות כך שתיראה כמו המשתמש המקורי ותישמע כמוהו – כולל הצחוק והנחירות שלו.
קרייג מונדי, מנהל ראשי למחקר ואסטרטגיה במיקרוסופט, מסר שהדמות הווירטואלית כוללת למעשה ראש בלבד, אך בהמשך ניתן יהיה לפתח דמות בעלת גוף מלא שתפסע בגשר הפיקוד של ספינת החלל "אנטרפרייז" או תטייל ביערות של הכוכב "פנדור" מהסרט אווטאר.
כדי להפעיל את הדמות הווירטואלית יש להצטייד בבקר Kinect של Xbox, שעולה 149 דולרים (בארצות הברית) וכולל מצלמת וידיאו בעלת אבחנה גבוהה, חיישן עומק ומיקרופון מתקדם. בתוך פחות מארבעה חודשים נמכרו כבר כ-10 מיליון יחידות של בקרי Kinect ברחבי העולם, וההצלחה המסחרית סללה את הדרך ליישומים חדשים – דוגמת הדמות הווירטואלית.
תגובות
(0)