ארה"ב: השודד צילם עצמו בשעת מעשה, פרסם התמונה בפייסבוק – ונלכד בזכותה

רודני נייט פרץ בדצמבר האחרון לביתו של מארק פישר, כתב הוושינגטון פוסט, והעשיר את רכושו בכמה מחשבים ניידים, במעיל חורף אופנתי ובעוד כמה מאות דולרים ● הבעיות החלו כשנייט רץ לשגר לדף הפייסבוק של בנו של פישר תמונה שלו, כשהוא לובש את המעיל הגנוב ובידיו חבילת שטרות ● התמונה סייעה למשטרה בלכידתו והבאתו למשפט

נגיד שהייתם פורצים. האם הייתם חושבים להציג תמונה שלכם עם הסחורה הגנובה בידיכם בדף הפייסבוק (Facebook) של הבן של הקורבן שלכם?

אז זהו, שזה בדיוק מה שעשה רודני נייט, שהפיתוי של תהילת הפייסבוק כנראה עיוור את עיניו וסילק ממוחו את מעט התבונה שזקוק לה כל פורץ בר-דעת. לפי הידיעה שהתפרסמה ברשת NBC בוושינגטון, פרץ נייט בדצמבר האחרון לביתו של מארק פישר, כתב הוושינגטון פוסט (Washington Post), והעשיר את רכושו בכמה מחשבים ניידים, במעיל חורף אופנתי ובעוד כמה מאות דולרים.

לכו תבינו למה טרח נייט, שכנראה היה באקסטזת התלהבות מהמבצע המוצלח שלו – לשגר לדף הפייסבוק של בנו של פישר תמונה שלו, כשהוא לובש את המעיל הגנוב ובידיו חבילת שטרות. על פי המשטרה, נייט הנלהב לבש את המעיל עוד לפני שעזב את זירת הפשע, ודאג לתעד את עצמו עם המעיל והכסף הגנוב. אחר כך שלח את התמונה לדף הפייסבוק של בנו של פישר. איזה יופי…

מכל מקום, למרבה ה-"פלא", זה גם סייע מאוד בלכידתו. אפשר לומר שהוא שב להתנהג בתבונה כאשר לא התווכח והודה בבית המשפט באישום של שוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים