מחקר: כ-140 מיליון מכשירים מבוססי אנדרואיד צפויים להיות בשוק עד סוף 2011

המדובר במכירות של כ-86 מיליון מכשירים ב-2011, שיצטרפו ל-54 מיליון מכשירים שנמצאו בשוק נכון לסוף 2010 - כך על פי דו"ח של IMS Research ● הסיבות לצפי המכירות, על פי הדו"ח, הן השקת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה ושיפורים ב-Android Market

כ-140 מיליון מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) צפויים להיות בשוק עד סוף 2011 – כך על פי דו"ח של IMS Research. נכון לסוף 2010, מעלה הדו"ח, נמצאו בשוק כ-54 מיליון מכשירים מבוססי אנדרואיד, כך שמדובר במכירות של כ-86 מיליון מכשירים ב-2011 בלבד.

לפי IMS Research, מערכת ההפעלה של גוגל (Google) תזנק קדימה בזכות ההשקה של גרסה 3.0, המכונה Honeycomb ומיועדת למחשבי הלוח. סיבה נוספת, מציינים בחברת המחקר, טמונה בשיפורים שמשלבת ענקית החיפוש באתר היישומים הייעודי שלה, Android Market.

לדברי אנה האנט, אנליסטית ראשית ב-IMS Research, "ב-2010 נמכרו לא פחות מ-122 מיליון מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS של אפל (Apple), והמספר הזה הולך לגדול בצורה משמעותית. כמות זו של מכשירים תביא עמה גידול ניכר של היצע תכנים בשיטת 'שלם וצפה' גם לסביבות הניידות. מפעילי טלוויזיה בתשלום, שהיו רגילים לשדר לחדר הסלון בלבד, ירחיבו את ההיצע שלהם לפלטפורמות הניידות עם יישומים מתאימים".

יצוין, כי כבר כיום קיימים יישומים שונים שמחברים בין העולם הנייד לעולם הצפייה לפי צריכה. כך, למשל, יכולים מנויים לספקיות שידורי טלוויזיה, שמחוברים לשירותים המתקדמים, לתזמן הקלטות ישירות מיישום שמותקן בטלפון החכם שלהם, ולפי IMS Research, שירותים כאלה רק ילכו ויתווספו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים