מלם שכר הקימה מערכת לניהול קרן הפנסיה גילעד; ההיקף: 30 מיליון שקלים

המערכת, שפותחה במהלך 2010 ועלתה לאוויר לפני ימים אחדים, מנהלת את הזכויות של יותר מ-15 אלף עמיתים וגמלאים ● הפרויקט כלל ביצוע של תהליכי הסבה מורכבים מהמערכות הקיימות הפועלות בקרן גילעד ● עוד כלל הפרויקט הקמה של מערכת ליבה ומערכות לווין המספקות שרותי מידע משלימים

מלם שכר מקבוצת מלם תים ואנשי ה-IT של קרן הפנסיה גילעד, העלו מערכת לניהול תהליכי הליבה העסקית בקרן. המערכת פותחה במהלך 2010 ועלתה לאוויר לפני ימים אחדים. עלות פיתוח והקמת הפרויקט, לצד תפעול ותחזוקת המערכת במיקור-חוץ למשך עשר שנים, עומדת על 30 מיליון שקלים.

המערכת שפותחה, "תפנית", מנהלת את הזכויות של יותר מ-15 אלף עמיתים וגמלאים. מדי חודש קולטת המערכת דיווחים ממאות מעסיקים בגין זכויות העמיתים, מנתחת את הנתונים ומטפלת בגביית הכספים המגיעים לעמיתים. עם הגיעו של העמית לגיל פרישה, המערכת בוחנת את זכאותו של המבוטח לפי תקנון הקרן, מטפלת בכל הליך יציאתו לפנסיה ומבצעת חישובי פנסיה מורכבים והעברת תשלומי גמלה באמצעות מערכת השכר Pay&Roll  מבית מלם שכר. המערכת מטפלת בכל סוגי הקצבאות – שארים, נכויות, פרישה מוקדמת, וזקנה מאפשרת לבצע תהליכי פדיון, חישוב ערכי פדיון ותשלום למבוטחים שאינם זכאים לפנסיה ע"פ תקנון הקרן.

הפרויקט כלל ביצוע של תהליכי הסבה מורכבים מהמערכות הקיימות הפועלות בקרן גילעד. עוד כלל הפתרון הקמה של מערכת ליבה ומערכות לווין המספקות שרותי מידע משלימים, כגון ניהול כספים באמצעות המערכת הפיננסית "מוניטין", ניהול השקעות של כספי העמיתים בקרן, אתר אינטרנט לעמיתים ומעסיקים וממשקים למערכת לחישובים אקטואריים. ממלם שכר נמסר כי "מאפיין ייחודי של מערכת זאת הוא האפשרות לבצע התאמות ושינויים רגולטורים באופן מהיר ויעיל, דבר שבא לידי ביטוי לאחרונה כאשר ביצענו בה התאמות ליישום שינויים בעקבות תקנון חדש לקרן".

עופר קורנפלד, מנהל אגף חסכון ארוך טווח במלם שכר, ציין כי המערכת עומדת בתקנים מחמירים של אבטחת מידע למערכות מידע בנקאיות. "מערכת תפנית מביאה  לשיפור משמעותי ברמת השירות, ובטיב המידע העומד לרשות המשתמשים, כמו גם ברמת השקיפות בכל שלבי ביצוע תהליכי העבודה", אמר, "היא מספקת נתונים מדויקים ואמינים ומבצעת את החישובים תוך עמידה בהוראות הדין ובתקנון הקרן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים