דיווחים: אפל בוחנת אפשרות למכירת קבצי מוסיקה ללא הגבלות

על פי אתרים טכנולוגיים בארצות הברית, מנהלת ענקית הטכנולוגיה מגעים עם חברות תקליטים גדולות, כדי לאפשר למשתמשים שרכשו מוסיקה בחנות iTunes, ליצור לעצמם גיבוי בענן וכך להאזין לשירים שרכשו במכשירים שונים

אפל (Apple) מנהלת מגעים עם חברות תקליטים גדולות כדי לאפשר הורדות נטולות הגבלות של מוסיקה בתשלום – כך דיווחו בסוף השבוע אתרים טכנולוגיים בארצות הברית. במידה ויש אמת בדיווחים, המשמעות היא שמשתמשים שרכשו מוסיקה בחנות iTunes יוכלו ליצור לעצמם גיבוי בענן, וכך להאזין לשירים שרכשו במכשירים שונים.

בצטטו שלושה מקורות המקורבים לנושא, שביקשו לשמור על עילום שם, מציין אתר בלומברג (Bloomberg) שאפל מנהלת שיחות עם חברות ענק דוגמת סוני (Sony Music Entertainment), וורנר (Warner Music), יוניברסל (Universal Music) וחברת התקליטים האגדית EMI. על פי אותם מקורות, השירות החדש יוכרז לקראת אמצע השנה.

כך, השירות שמתארים הדיווחים יאפשר למשתמשים גמישות רבה יותר בגישה למוסיקה שרכשו. חברות המוסיקה ואפל מעוניינות לשמר את הביקוש הגבוה לתכנים דיגיטליים לאור הפופולריות הגוברת של שירותי מוסיקה באינטרנט כמו פנדורה (Pandora), למשל, שלא מוכרים שירים בודדים, אלא מאפשרים למשתמשים לשמוע מוסיקה מהאתר שלהם בכל מכשיר קצה.

עסקה שכזו בין אפל לחברות המוסיקה תספק ללקוחות iTunes גיבוי קבוע למוסיקה שנרכשה למקרה שהקבצים שהורדו למכשיריהם השתבשו או אבדו. השירות גם יאפשר למשתמש להוריד את המוצר שנרכש למכשירים שונים  המזוהים עם אותו חשבון משתמש.

אפל סירבה להתייחס לשמועה, וכך גם הדוברים של חברות המוסיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים