נציגי חברות תוכנה ישראליות יפגשו עם בכירים בתעשיות הבנקאות וההיי-טק בארצות הברית

בין היתר, ייפגשו הנציגים עם בכירים בבנק אוף אמריקה, סיטי בנק, יאהו!, VMware וחברות בעמק הסיליקון ● אבי חפץ, מנכ"ל מכון הייצוא: "בעקבות המשבר הכלכלי שחווה השוק האמריקני, ארגונים פיננסיים רבים מגלים עניין רב בטכנולוגיות הישראליות המתקדמות, שיסייעו בהוזלת עלויות מערכות טכנולוגיות"

נציגים של כ-15 חברות ישראליות יצאו היום (ב') לארצות הברית על מנת להיפגש עם דרגים בכירים בבנקים ובחברות היי-טק אמריקניים מובילים. הפגישות נערכות ביוזמת מכון הייצוא והנספחויות המסחריות בניו-יורק, שיקגו ולוס אנג'לס. החברות הישראליות יציגו בסדרת המפגשים טכנולוגיות חדשניות ופתרונות בתחומים: בינה עסקית, תוכנות ארגוניות, מיחשוב ענן, אבטחת מידע וטכנולוגיות פיננסיות.

בביקור, שיימשך כשבוע, ישהו נציגי החברות בניו-יורק, שיקגו וקליפורניה, יתארחו בבורסות של ניו-יורק ושיקגו ויקיימו מפגשים עסקיים עם נציגים של כ-40 מוסדות פיננסיים, בהם סיטי בנק (City Bank), בנק וולס פרגו (Wallace Fergo Bank), הרביעי בגדלו בארצות הברית ובנק ברקליס קפיטל (Barclays Capital Bank), השלישי בגדלו בבריטניה. כמו כן, ייפגשו הנציגים הישראליים עם בכירים בעמק הסיליקון וכן בבנק אוף אמריקה (Bank Of America), פרסידו, VMware, סיטריקס (Citrix), יאהו! (!Yahoo) וג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks).

בין החברות הישראליות שישתתפו במשלחת: סידו, צ'קמרקס, קונטרולס פורס, קורלסנס, איבולבן, ג'יגה ספייס, אוטנטיקס, ניבולה, נוליו, אופטיר, פנורמה, סקייבוקס סקיוריטי, טרוסטיר ו-וויט סייבר נייט.

אבי חפץ, מנכ"ל מכון הייצוא, אמר, כי מטרת המשלחת היא יצירת הזדמנויות עסקיות לחברות התוכנה הישראליות. לדבריו, "בעקבות המשבר הכלכלי שחווה השוק האמריקני ארגונים פיננסיים רבים מגלים עניין רב בטכנולוגיות הישראליות, שיסייעו בהוזלת עלויות מערכות טכנולוגיות. הוא הוסיף, כי "ישראל ידועה כמקור לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, המסוגלות להביא לשיפור הרווחיות של הארגונים הפיננסיים".

יצוין, כי בחודשים ינואר-ספטמבר 2010 הסתכם ייצוא ענף התוכנה מישראל בכ-3.7 מיליארד דולרים – גידול של כ-10% לעומת תקופה מקבילה ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים