ג'יימס סטיוארט, טיבקו: "על המנמ"ר להיות כמו ליאונל מסי – ולהקדים את מתחריו בשתי שניות"

סטיוארט, מנהל אזורי בטיבקו, השווה בין המנמ"רים לשחקן הכדורגל האגדי ואמר, כי "מסי מנתח את המצב בשדה ועל פיו הוא מקדים ופועל; כך על המנמ"ר לעשות בעולם המיחשוב" ● "בעזרת אינטגרציה טובה יותר בין כל מערכות ה-IT הרבות והמורכבות המצויות באחריותו של המנמ"ר , ניתן להשיג את היתרון התחרותי הנדרש לארגונים", הוסיף

"מערכי ה-IT הארגוניים מתאפיינים בריבוי נתונים שלא ניתן להפכם למידע ובחוסר קשר מספיק בין מערכות ה-IT. הדרך היחידה של המנמ"ר להצליח בתפקידו ולספק ערך עסקי לארגון שלו היא להיות כמו ליאונל מסי, שחקן הכדורגל האגדי: עליו להקדים את מתחריו בשתי שניות, לנתח טוב יותר את השדה ולהשיג יתרון תחרותי בשל כך", כך אמר ג'יימס סטיוארט, מנהל אזורי בטיבקו (TIBCO).

סטיוארט היה דובר המפתח בכנס לקוחות שערכה קבוצת יעל, נציגת טיבקו בישראל. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו לקוחות טיבקו ממגוון מגזרי המשק. הכנס נערך היום (ב') באולם וילה בגני התערוכה בתל אביב.

לדברי סטיוארט, "למסי אין שום יתרון – הוא לא שחקן הכדורגל המהיר ביותר, לא החזק ביותר ולא הגבוה ביותר. הוא גם לא המבקיע הטוב ביותר. ולמרות זאת, יש לו את ה-'משהו' הזה שגורם לכך שהוא שחקן מעולה, טוב בהרבה מרוב השחקנים בעולם. הכול נובע מהמהירות שבה הוא מנתח את המצב בשדה ועל פיו הוא מקדים ופועל". כך, אמר, גם על המנמ"ר לפעול בעולם המיחשוב: "בעזרת אינטגרציה טובה יותר בין כל מערכות ה-IT הרבות והמורכבות המצויות באחריותו, בעזרת הטמעת כלים כמו של טיבקו, שמביאים למהירות ולהנפקה יעילה ומפולחת יותר של נתונים, ניתן להשיג את היתרון התחרותי הנדרש לארגונים".

הוא הוסיף, כי פתרונות טיבקו "מספקים לארגונים עסקיים את היכולת לייעל תהליכים ארגוניים, בממשק שבין החברה לבין ספקיה ולקוחותיה, לשפר ולייעל תהליכים פנים ארגוניים, כמו גם להנפיק מידע ניהולי נכון ממקורותיה השונים". לדבריו, החברה נוגעת בממשקים בין מערכות ה-IT השונות, בין אם בעולם ה-MDM, בארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA), בבינה עסקית בזמן אמת או בעולם ניהול התהליכים העסקיים (BPM). הטמעת פתרונות אלה, ציין סטיוארט, "מספקת לארגונים את היכולת ליצור בידול ביחס למתחרים בתגובה מול הלקוחות הפנימיים והחיצוניים במגוון היבטים".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

סטיוארט ציין, כי טיבקו יותר מ-25 שנים ויש לה יותר מ-3,000 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם. בעבר, אמר, היא התמקדה ביכולת לספק לעסקים בידול אסטרטגי בזמן אמת, על בסיס תוכנות מונחות אירועים. כיום, החברה מספקת למשתמשים יכולת מתמשכת להתחדש, באמצעות חיבור בין יישומים ובין נתונים ומידע על בסיס SOA, ובכך לקבל פישוט וייעול פעולות באמצעות ניהול תהליכי עבודה ויכולת קבלת החלטות נכונה ומהירה יותר על בסיס נתונים מדוייקים ומפולחים.

בדבריו הביא סטיוארט כמה סיפורי לקוח של טיבקו, ביניהם זה של סיטי בנק (City Bank). "הם הטמיעו את הפלטפורמה שלנו, ובעקבות ההטמעה – השימוש בכרטיסי האשראי של לקוחות הבנק צמח ב-277%", אמר. "זאת, בעקבות מידע שנציגי שירות לקוחות סיפקו באופן אישי ללקוחות".

הוא ציין, כי יש לחברה מענה למגמה החדשה של מיחשוב ענן, "והוא מספק פלטפורמה ליישום ופיתוח של שירותי ענן וגם משמש כתשתית לאינטגרציה של שלהם ושל ניהול תהליכים עסקיים בענן, תוך מתן מענה כולל לדרישות הביצועים הגמישות ואבטחת המידע".

"טיבקו עוזרת ללקוחות להשיג את יתרון שתי השניות, שמהווה מרכיב קריטי להצליח בעסקים", סיכם סטיוארט. "המטרה היא להביא לכך שהלקוח יקבל את המידע, ולא נתונים בלתי מעובדים. מידע בזמן המתאים בהקשר הנכון ובמקום הנכון, זה מה שהוא בעל ערך – לקבל אותו במועד, ולא באיחור של יומיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב

    ושוב נוחת לו כוכב חדש שבא להסביר לנו הלקוחות איך להתנהג, למי להידמות ולמה, מה ואיך לעשות במקצוע וכך הלאה והלאה. מכאן הוא ימריא למקום אחר, שם יפיק מרגליות דומות לילידים, ןימצא עדת קרתנים שיסבירו ברוב דעת מדוע וכיצד יש להטמיע את דבר האורקל התורן. אז לא; ממש ממש לא; קודם שיקום ויבריא את החברה שלו. לאחר מכן שיבוא וישאל בצניעות מה חסר, היכן הוא יכול לסייע, איפה האוקיינוס הכחול בו יוכל להוביל ולבלוט. יזכור ויזכיר את מקומו הצנוע בשרשרת הערך ב-IT, ויחזור כעבור שנה-שנתיים ויראה לנו, צבור לקוחותיו הספקן, היכן וכיצד השתפר.

אירועים קרובים